Voorstellen (verassend :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen (verassend :)

Nou ik ben Mike.
    17 jaar, 1 jaar fitnissende.
    Lengte: 1.84
    Gewicht: 72 kg..

Doel: beetje een afgetraint lichaam krijgen. Niet echt een hulk vorm maar gewoon mooi haha.
    Het enige nadeel is dat ik niet zoveel weeg en daar ga ik dus wat aan doen. Ik heb de laatste 2 dagen al een beetje rondgesnuffeld op bn en het leek me wel wat dus vandaar. Ben nog wel een noob met dit soort dingen dus neem me niet kwalijk

Ook speel ik voetbal. Haha was ik vergeten erbij te vermelden. Ik speel in de A1 wat inhoud dat ik 2 keer per week train en 1 keer een wedstrijd speel.

Reden dat ik mezelf heb geregistreerd is dat ik wil kijken hoe de echte pro's dit allemaal aanpakken. En ik graag dingen wil leren. Vooral het "plakken van massa" haha hoe jullie dat noemen

Comment

Gewoon veel lezen hier, goed bulken en ALLES trainen (alle spiergroepen), succes.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Bedankt Ja dat ga ik zeker doen. Eerst dacht ik bij mezelf: benen trainen? Nah maar nu doe ik dat wel. Haha ben gewoon zo'n noob dat ik niet eens weet wat "bulken" is. Ga ik dus maar even opzoeken hier. Bedankt voor de reactie

Comment

Oke ik heb het even opgezocht Bulken is dus zoveel mogelijk eten van goed voedsel om zo meer massa te plakken en dat om te zetten in spieren. Ja ga ik doen

Comment

Originally posted by miketjee View Post
            Oke ik heb het even opgezocht Bulken is dus zoveel mogelijk eten van goed voedsel om zo meer massa te plakken en dat om te zetten in spieren. Ja ga ik doen
            Zo kan je het stellen: 'omzetten in spieren'..

Bekijk de zomersticky eens die kan je verder op weg helpen.
            Een goed trainingschema is natuurlijk ook belangrijk.

Comment

Ja ik probeer morgen eens een poging op een log. Ik weet alleen niet de namen van die apparaten dus die ga ik ook even opzoeken. Dan laat ik me reps en gewichten zien waar ik op train. Misschien heeft iemand dan adviezen

Comment

Doe gewoon de basic grote compounds:
                squat, deadlift, benchpress, rows (Dumbell row,seated row, yates row, BoR....)
                Dan nog een paar isolatie oefeningen en je komt er wel.

Comment

Succes met je dieet !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X