Ff voorstelle (wel een dilemma)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tje de laatste tijd worden we precies niet meer geappriceerd, en weten dat wij hier dag en nacht onze tijd in steken

Grtz
    stil growing

Comment

Het is moeilijk inschatten natuurlijk via internet, maar ik zou je aanraden om gewoon clean/gezond te blijven eten. Ik zou niet gaan cutten omdat je zegt meer spiermassa te willen kweken.
      Dus gewoon gezond blijven eten, en lees gewoon veel op internet. Forums en enkele site's zoals bodybuilding.com

En hou ons op de hoogte hoe het gaat.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,11:20)]Tje de laatste tijd worden we precies niet meer geappriceerd, en weten dat wij hier dag en nacht onze tijd in steken  

Grtz
        Worden we natuurlijk wel riant voor betaald ook hé..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welkom, een heel herkenbaar verhaal.

Heb eigenlijk maar een klein iets toe te voegen... ik gebruik zelf ook zoetjes in de koffie (ik kan niet leven zonder koffie). Natrena heeft naast de normale zoetjes, ook een soort zoetje zonder aspartaam, in die zoetjes zitten alleen natuurlijke zoetstoffen, met de zelfde hoeveelheid kcal als in de gewone zoetjes. Ze smaken net zo lekker maar zijn toch weer iets gezonder.

Ook zou ik wat minder kaas eten 30+ bevat nog steeds veel vet, kies voor de afwisselling eens kipfilet, rosbief, kalkoenfilet, etc.

Nog een ander tipje voor alle brood eters die witbrood lekkerder vinden dan bruin/volkoren. Heb sinds een paar weken bij appie hein brood gevonden van blue band. Het is witbrood, maar bevat zelfs minder vet en kcal dan volkerenbrood. Verder zit er net zoveel vezel in als volkerenbrood, en... het smaakt prima. Dus de smaak van witbrood, maar de voordelen van volkerenbrood.
          What's the difference between your wife and your gear?
          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
          I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 27 2004,12:25)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,11:20)]Tje de laatste tijd worden we precies niet meer geappriceerd, en weten dat wij hier dag en nacht onze tijd in steken  

Grtz
            Worden we natuurlijk wel riant voor betaald ook hé..

Greets...
            Als jullie er toch voor betaald worden mogen we jullie wel een beetje narren ook toch

Maar het zijn allemaal grapjes mijn grote vrienden
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Moet kunnen natuurlijk
              We zitten ondertussen wel een voorstel topic te vervuilen helaas...

Greets...

Comment

Inderdaad, van de modjes moet je het hier niet hebben om de topics schoon te houden...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 27 2004,16:59)]Inderdaad, van de modjes moet je het hier niet hebben om de topics schoon te houden...  
                  Is op andere boards wel anders en misschien ook beter..
                  Vind persoonlijk dat het op deze manier veel gezelliger en toegankelijker blijft.
                  Is voor allebei wat te zeggen denk ik.
                  Heb het vanaf het begin af zo gedaan en heb de baas nooit horen klagen...

Greets...

Comment

De baas leest volgens mij zelden tot nooit wat dus of dat nou zoveel zegt...  
                    Heb er geen enkel probleem mee hoor, was alleen wel een erg makkelijk inkoppertje!  

Comment

onder ons gezegd ben ik dan toch de serieusste mod van alle drie

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,19:57)]onder ons gezegd ben ik dan toch de serieusste mod van alle drie  

Grtz
                        Helemaal mee eens.

Greets...

Comment

het loopt hier toch niet uit de hand he???

anders is het misschien ''als'' er een meeting komt

voor iemand

hehe
                          Who's the Chef

Comment

En voor wie zou dat gaan worden dan??

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 27 2004,17:31)]De baas leest volgens mij zelden tot nooit wat dus of dat nou zoveel zegt...  
                              Heb er geen enkel probleem mee hoor, was alleen wel een erg makkelijk inkoppertje!  
                              ik begin jou steeds meer te mogen,drs S!

gelijk lik op stuk geven die moderator want het is een zootje hier

volgens mij is mod zijn op deze site het makkelijkste baantje wat je kan hebben,er gebeurt hier weinig wat niet door de beugel kan dus wat dat betreft...........

welkom trouwens,stephanoss

greetz

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 27 2004,23:35)]ik begin jou steeds meer te mogen,drs S!
                                Da's mooi Mr. Testo en daar ben ik ook heus waar echt wel zekers heel erg blij mee hoor!
                                Maarre, zullen we het nu weer gewoon op Miss S houden?! Voel ik me toch echt een stuk lekkerder bij hoor.  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X