Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het is moeilijk inschatten natuurlijk via internet, maar ik zou je aanraden om gewoon clean/gezond te blijven eten. Ik zou niet gaan cutten omdat je zegt meer spiermassa te willen kweken.
Dus gewoon gezond blijven eten, en lees gewoon veel op internet. Forums en enkele site's zoals bodybuilding.com
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,11:20)]Tje de laatste tijd worden we precies niet meer geappriceerd, en weten dat wij hier dag en nacht onze tijd in steken
Grtz
Worden we natuurlijk wel riant voor betaald ook hé..
Heb eigenlijk maar een klein iets toe te voegen... ik gebruik zelf ook zoetjes in de koffie (ik kan niet leven zonder koffie). Natrena heeft naast de normale zoetjes, ook een soort zoetje zonder aspartaam, in die zoetjes zitten alleen natuurlijke zoetstoffen, met de zelfde hoeveelheid kcal als in de gewone zoetjes. Ze smaken net zo lekker maar zijn toch weer iets gezonder.
Ook zou ik wat minder kaas eten 30+ bevat nog steeds veel vet, kies voor de afwisselling eens kipfilet, rosbief, kalkoenfilet, etc.
Nog een ander tipje voor alle brood eters die witbrood lekkerder vinden dan bruin/volkoren. Heb sinds een paar weken bij appie hein brood gevonden van blue band. Het is witbrood, maar bevat zelfs minder vet en kcal dan volkerenbrood. Verder zit er net zoveel vezel in als volkerenbrood, en... het smaakt prima. Dus de smaak van witbrood, maar de voordelen van volkerenbrood.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,11:20)]Tje de laatste tijd worden we precies niet meer geappriceerd, en weten dat wij hier dag en nacht onze tijd in steken
Grtz
Worden we natuurlijk wel riant voor betaald ook hé..
Greets...
Als jullie er toch voor betaald worden mogen we jullie wel een beetje narren ook toch
Maar het zijn allemaal grapjes mijn grote vrienden
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 27 2004,16:59)]Inderdaad, van de modjes moet je het hier niet hebben om de topics schoon te houden...
Is op andere boards wel anders en misschien ook beter..
Vind persoonlijk dat het op deze manier veel gezelliger en toegankelijker blijft.
Is voor allebei wat te zeggen denk ik.
Heb het vanaf het begin af zo gedaan en heb de baas nooit horen klagen...
De baas leest volgens mij zelden tot nooit wat dus of dat nou zoveel zegt...
Heb er geen enkel probleem mee hoor, was alleen wel een erg makkelijk inkoppertje!
Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 27 2004,17:31)]De baas leest volgens mij zelden tot nooit wat dus of dat nou zoveel zegt...
Heb er geen enkel probleem mee hoor, was alleen wel een erg makkelijk inkoppertje!
ik begin jou steeds meer te mogen,drs S!
gelijk lik op stuk geven die moderator want het is een zootje hier
volgens mij is mod zijn op deze site het makkelijkste baantje wat je kan hebben,er gebeurt hier weinig wat niet door de beugel kan dus wat dat betreft...........
Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 27 2004,23:35)]ik begin jou steeds meer te mogen,drs S!
Da's mooi Mr. Testo en daar ben ik ook heus waar echt wel zekers heel erg blij mee hoor!
Maarre, zullen we het nu weer gewoon op Miss S houden?! Voel ik me toch echt een stuk lekkerder bij hoor.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment