efkes voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• efkes voorstellen

hallo iedereen,
    Ben David 31j van antwerpen 1m79 : 72kg
    train nu zo een 4,5j.grtjs

Welkom David!

Wat zijn je doelen op dit moment? Vertel er eens wat meer over
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

ik zou meer massa idd willen maar is niet zo evident ik mag eten wat ik wil maar kom bijna niks bij,
      ik doe mijn best om genoeg te eten maar op mijn werk niet altijd tijd genoeg en verbrand ook direct mijn eten als ik het binnen krijg,zit in de familie ben er al voor naar ziekenhuis geweest niks aan te doen als ik veel stress heb of iets anders kan ik gemakkelijk op 1maand tijd of korter 4tot5kilo vermageren maar ook heel snel terug krijgen dus kzit vast.

Comment

Werk je al met een voedingsschema? Wellicht dat een bulkschema voor jou de oplossing is, veel mensen eten namelijk onbewust te weinig. Kijk eens in dit topic, hier staat een handleiding voor het opbouwen van een voedingsschema: http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ik ken je probleem, lange tijd heb ik dat ook gedacht dat het zo was...
          Maar op de kleine dingen letten in u voedingschema,
          en regelmatig eten kan een wereld van verschil maken!

ik maak al een tijdje zelf mijn proteïne repen, je kan het recept hier ook op het forum vinden... is handig voor op het werk als je niet veel tijd hebt

good luck!

Comment

Welkom Tyroke.
            keep the focus going!

Comment

welkom david, succes ermee.
              enige wat ik kan zeggen probeer vastigheid in je voeding te vinden. dit kan mbv een eetschema , of daar richtlijnen van te maken..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X