nieuw lid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik kan het niet zien, is er iets mis gegaan?
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

ik weet het ben steeds bezig maar of het duurt lang dat uploaden waardoor ik denk dat t niet werkt
      en hij zegt ook vaak dat het geen geschikt bestand is dus heb heb m al een paar keer anders opgeslagen

dus snap het niet helemaal:S

Comment

hij geeft steeds aan dat het een ongeldig bestand is dus snap het niet:S?

Comment

ga het wel opnieuw proberen

Comment

zo eindelijk is het gelukt dus hier alsnog mijn voedingsschema

en vor de rest drink ik s'avonds wel is thee en s'ochtends elke ochten een ver gesperste glas sinaasappelsap en tijdens de training pas ik wel is een siroopie daar
            Attached Files

Comment

en alleen het avond eten verandert elke keer dus heb maar wat ingevuld en voor de rest van de dag drink ik water

Comment

niemand die me kan helpen?

Comment

kan niemand me helpen?

Comment

Hoi, volgens je schema ben je aan het Bulken. Je cel J6 zegt 2980 Kcal en bij cel C9 (hier vul je in wat je wilt....cutten of Bulken of onderhoud.) Jij vult 3000 Kcal in dus je wilt gaan bulken. Ik denk dat die 20kcal niet veel uit zal maken. Dus ga ik uit van 3000 Kcal.

Als ik dan helemaal naar onderen ga, dan zie ik dat je met wat je hebt ingevuld in cel E97 dat je maar 2217 Kcal binnen krijgt.

Volgens je schema moet je (als je gaat Bulken) 3000 Kcal binnen krijgen. Jij krijgt maar 2217 Kcal binnen. Dat is zelfs nog minder om volgens je schema te gaan cutten (2438Kcal)... jekrijgt dus veel te weinig binnen.

Je kan om 21u30 nog wat eten en voordat je gaat slapen een bak kwark nemen.

Dus je moet je schema nog even aanpassen.

succes

ps: vraagje: Waarom neem je een banaan na je training? dat zijn pure koolhydraten. Je hebt na je training toch eiwitten nodig?

ik train altijd in de ochtend. Ik neem voor mijn workout veel koolhydraten en na mijn workout een lading eiwitten dmv een shake, een buisje vloeibare amino. + als ik thuis ben eet ik rijst met kipfilet. en probeer mijn eiwitiname over de hele dat te verdelen.
                    Last edited by BSH1975; 27-10-2011, 18:59.

Comment

ja je moet na je training ook je koolhydraten aan vullen anders gebruikt je lichaam je spieren om je reserves aan te vullen
                      dus jullie zeggen dat ik gewoon 2 bakjes kwark op een dag moet innemen?
                      en wil niet gaan bulken en weet niet wat cutten is maar wil gewoon dat me lichaam genoeg voeding heeft om me spieren te laten groeien zonder dat ik extra vet wordt

Comment

kijk in de voedings sectie even naar de stickys daar staat alle basis kennis in en worden deze vragen al snel overbodig

Comment

Welkom en suc6
                          In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

ik heb het een en ander aangepast aan m'n voedingsschema kijken of het zo beter is:$

Comment

hierbij mijn schema die ik aan heb gepast
                              Attached Files

Comment

die is waarschijnlijk leeg dus heb hier de goede
                                Last edited by sill; 28-10-2011, 16:01.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X