Ik kan het niet zien, is er iets mis gegaan?
nieuw lid
Collapse
X
-
zo eindelijk is het gelukt dus hier alsnog mijn voedingsschema
en vor de rest drink ik s'avonds wel is thee en s'ochtends elke ochten een ver gesperste glas sinaasappelsap en tijdens de training pas ik wel is een siroopie daarAttached Files
Comment
-
Hoi, volgens je schema ben je aan het Bulken. Je cel J6 zegt 2980 Kcal en bij cel C9 (hier vul je in wat je wilt....cutten of Bulken of onderhoud.) Jij vult 3000 Kcal in dus je wilt gaan bulken. Ik denk dat die 20kcal niet veel uit zal maken. Dus ga ik uit van 3000 Kcal.
Als ik dan helemaal naar onderen ga, dan zie ik dat je met wat je hebt ingevuld in cel E97 dat je maar 2217 Kcal binnen krijgt.
Volgens je schema moet je (als je gaat Bulken) 3000 Kcal binnen krijgen. Jij krijgt maar 2217 Kcal binnen. Dat is zelfs nog minder om volgens je schema te gaan cutten (2438Kcal)... jekrijgt dus veel te weinig binnen.
Je kan om 21u30 nog wat eten en voordat je gaat slapen een bak kwark nemen.
Dus je moet je schema nog even aanpassen.
succes
ps: vraagje: Waarom neem je een banaan na je training? dat zijn pure koolhydraten. Je hebt na je training toch eiwitten nodig?
ik train altijd in de ochtend. Ik neem voor mijn workout veel koolhydraten en na mijn workout een lading eiwitten dmv een shake, een buisje vloeibare amino. + als ik thuis ben eet ik rijst met kipfilet. en probeer mijn eiwitiname over de hele dat te verdelen.Last edited by BSH1975; 27-10-2011, 18:59.
Comment
-
ja je moet na je training ook je koolhydraten aan vullen anders gebruikt je lichaam je spieren om je reserves aan te vullen
dus jullie zeggen dat ik gewoon 2 bakjes kwark op een dag moet innemen?
en wil niet gaan bulken en weet niet wat cutten is maar wil gewoon dat me lichaam genoeg voeding heeft om me spieren te laten groeien zonder dat ik extra vet wordt
Comment
-
hierbij mijn schema die ik aan heb gepastAttached Files
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...10 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-