nieuw uit amersfoort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw uit amersfoort

hallo allemaal,

ik ben midden 30 en ben bijna zover om de eerste stap te zetten naar weer een fit leven. het is makkelijk om een sportschool te vinden in amersfoort, maar ben op zoek naar een sportschool waar een beetje extra gegeven wordt of mensen rondlopen die bereid zijn om te helpen.

heb mijn doelen redelijk voor ogen, peuken weg, fit worden en meer spiermassa opbouwen, ik hoef geen swarzenegger te worden. stats zijn 192 78kg, skinny dus. ik heb voldoende vrije tijd en hoef met niemand rekening te houden. ben geen sportfanaat, maar wel een bijtertje.

ik hoop dat dit forum zal meehelpen om mijn doelen te bereiken en vast te houden.

Dit is dan de gym waar je heen wil en moet : FPA Amersfoort - Fight & Power Academy absoluut, trust me!
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Dit is dan de gym waar je heen wil en moet : FPA Amersfoort - Fight & Power Academy absoluut, trust me!
      inderdaad een zeer goede gym...

En welkom op het forum!!!

Succes met trainen!

Comment

Welkom op het forum!

Als je nieuw bent in deze sport is het handig om je even in te lezen voordat je begint. Je bereikt namelijk het meeste resultaat als je voeding en training op elkaar afstemt. Speciaal voor mensen die nieuw zijn in de sport is dit topic gemaakt. Aan de hand van dit topic leer je om snel een voedingsschema op te stellen dat aangepast is aan jouw persoonlijke behoeften. Ook staat er een kant en klaar beginnersschema.

Rest me niets anders dan je heel veel plezier te wensen met sporten en met het meepraten op het forum
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

reacties

leuk om te zien dat er al zo snel gereageerd wordt. tot een paar jaar geleden heb ik een beetje cardiofitness gedaan samen met een vriend, ik was toen zelf een kilootje of 20 zwaarder. wij konden elkaar helaas niet genoeg motiveren, ik voel dat het nu nodig is om slechte gewoontes overboord te gooien en om er flink tegen aan te gaan.

wat betreft het voeding en training schema, hier zal ik zeker goed naar kijken en mij erin verdiepen. ik heb de afgelopen tijd al redelijk wat rondgekeken op dit forum en ik weet zeker dat iedere vraag van mij beantwoord zal worden, iedereen alvast bedankt!

deze week zal ik gaan kijken bij FPA.

Comment

Je zal absolut geen spijt krijgen dat je bij FPA naar binnen loopt, er loopt daar verschrikkelijk veel ervaring en kennis.
            Geen schaamte kennen, gewoon vragen daar als je wat wil weten qua schema's, oefeningen en voeding.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X