Nieuwe forummember

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe forummember

Hey sporters!

Ik ben sinds gisteren nieuw op bodynet, en zal mezelf ook even voorstellen.

Ik ben 26jr oud, en ben mijn hele leven al bezig geweest met sport
    Ik ben begonnen met een combinatie van voetbal en tennis (toen ik 5 was)
    en ben uiteindelijk verder gegaan met tennis (top op internationaal niveau), alleen heb ik dit moet stopzetten door een hevige schouderblessure.
    Hierna ben ik nog gaan squashen en dergelijke andere sporten beoefend.
    De laatste jaren ben ik ook actief begonnen met fitness, waarbij ik mezelf niet zozeer concentreer op een bepaalde tak.
    Mijn doel is simpelweg gezond te blijven en er verzorgd uit te zien.

Momenteel zijn dit mn lichamelijke stats:
    Lengte: 185 cm
    Gewicht: 78 kg
    BF: 17%

Naast de fitness school heb ik voor mezelf ook een aardige gym aangeschaft, dit zodat ik ook 's nachts kan trainen (ik leef volgens een heel wisselvallig werkschema) als de sportschool zelf gesloten is.

Voorlopig zal ik mezelf voornamelijk blijven fixeren op 6x p/w te trainen, en heb ik hier ook een aantal vragen over:
    http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html

Groeten!

Wiecksewitte
    You can't be everything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be.

welkom!
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Welkom! Ik merk aan je verhaal niet dat je iets aan voeding doet, als je je bodyfat% omlaag wilt krijgen dan is dat goed te bereiken met een voedingsschema!
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Welkom

Comment

Originally posted by Mauke View Post
          Welkom! Ik merk aan je verhaal niet dat je iets aan voeding doet, als je je bodyfat% omlaag wilt krijgen dan is dat goed te bereiken met een voedingsschema!
          Door mn actieve tennis achtergrond heb ik al veel geleerd over hoe te eten en dergelijke. Ik heb wel deze ochtend de xcl sheet gedownload, en zal deze dan ook invullen. Bulking doe ik niet aan omdat ik niet puur fixeer op massa. Maar mn lichaam heeft wel veel energie nodig voor mn werk, dus zit ik gemiddeld per dag rond de 2700 kcal (35%k, 35%e, 30%v).

Ik ga denk ik ook maar beginnen aan de whey (dit mocht nooit van mn tennis coach) maar ik merk dat mn lichaam/ spieren te langzaam regeneren, en ook de verzuring speelt wat eerder op.
          You can't be everything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be.

Comment

Welkom
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by WieckseWitte View Post
              Door mn actieve tennis achtergrond heb ik al veel geleerd over hoe te eten en dergelijke. Ik heb wel deze ochtend de xcl sheet gedownload, en zal deze dan ook invullen. Bulking doe ik niet aan omdat ik niet puur fixeer op massa. Maar mn lichaam heeft wel veel energie nodig voor mn werk, dus zit ik gemiddeld per dag rond de 2700 kcal (35%k, 35%e, 30%v).

Ik ga denk ik ook maar beginnen aan de whey (dit mocht nooit van mn tennis coach) maar ik merk dat mn lichaam/ spieren te langzaam regeneren, en ook de verzuring speelt wat eerder op.
              Wat,...
              Waarom, het zijn gewoon eiwitten?
              Whey is een aanvulling op je voeding, het is een supplement.
              Zorg eerst dat je voeding in orde is (voedingsschema), dan kan je whey gaan gebruiken.

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                Wat,...
                Waarom, het zijn gewoon eiwitten?
                Whey is een aanvulling op je voeding, het is een supplement.
                Zorg eerst dat je voeding in orde is (voedingsschema), dan kan je whey gaan gebruiken.
                Ik had vernomen dat de whey eiwitten zodanig zijn 'afgebroken' dat je lichaam ze een stuk makkelijker opneemt na een training, en je zo dus sneller herstelt.

Comment

Originally posted by WieckseWitte View Post
                  Ik had vernomen dat de whey eiwitten zodanig zijn 'afgebroken' dat je lichaam ze een stuk makkelijker opneemt na een training, en je zo dus sneller herstelt.
                  Voor zover ik weet klopt dat. Maar het is zo dat sommigen constant van die whey-shakes drinken en niet op hun eten letten (dus veel fast-food enz.) en dan verbaast zijn dat ze niet sterker worden of dikker.

Het is geen wondermiddel maar het helpt.

Kwark bv zijn ook goede eiwitten.

Dit is wat ik er van weet, ikzelf ben er ook geen expert in.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X