Hey sporters!
Ik ben sinds gisteren nieuw op bodynet, en zal mezelf ook even voorstellen.
Ik ben 26jr oud, en ben mijn hele leven al bezig geweest met sport
Ik ben begonnen met een combinatie van voetbal en tennis (toen ik 5 was)
en ben uiteindelijk verder gegaan met tennis (top op internationaal niveau), alleen heb ik dit moet stopzetten door een hevige schouderblessure.
Hierna ben ik nog gaan squashen en dergelijke andere sporten beoefend.
De laatste jaren ben ik ook actief begonnen met fitness, waarbij ik mezelf niet zozeer concentreer op een bepaalde tak.
Mijn doel is simpelweg gezond te blijven en er verzorgd uit te zien.
Momenteel zijn dit mn lichamelijke stats:
Lengte: 185 cm
Gewicht: 78 kg
BF: 17%
Naast de fitness school heb ik voor mezelf ook een aardige gym aangeschaft, dit zodat ik ook 's nachts kan trainen (ik leef volgens een heel wisselvallig werkschema) als de sportschool zelf gesloten is.
Voorlopig zal ik mezelf voornamelijk blijven fixeren op 6x p/w te trainen, en heb ik hier ook een aantal vragen over:
http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html
Groeten!
Wiecksewitte
Ik ben sinds gisteren nieuw op bodynet, en zal mezelf ook even voorstellen.
Ik ben 26jr oud, en ben mijn hele leven al bezig geweest met sport
Ik ben begonnen met een combinatie van voetbal en tennis (toen ik 5 was)
en ben uiteindelijk verder gegaan met tennis (top op internationaal niveau), alleen heb ik dit moet stopzetten door een hevige schouderblessure.
Hierna ben ik nog gaan squashen en dergelijke andere sporten beoefend.
De laatste jaren ben ik ook actief begonnen met fitness, waarbij ik mezelf niet zozeer concentreer op een bepaalde tak.
Mijn doel is simpelweg gezond te blijven en er verzorgd uit te zien.
Momenteel zijn dit mn lichamelijke stats:
Lengte: 185 cm
Gewicht: 78 kg
BF: 17%
Naast de fitness school heb ik voor mezelf ook een aardige gym aangeschaft, dit zodat ik ook 's nachts kan trainen (ik leef volgens een heel wisselvallig werkschema) als de sportschool zelf gesloten is.
Voorlopig zal ik mezelf voornamelijk blijven fixeren op 6x p/w te trainen, en heb ik hier ook een aantal vragen over:
http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html
Groeten!
Wiecksewitte
Comment