Na vele maanden googlen, forums bekijken etc.heb ik mij toch maar eens aangemeld bij bodynet (:
Over mij:
21 jaar
78,1 kg
177 cm
16% BF
Student oefentherapie cesar
Train 2-4x per week.
Ik train al enige tijd (anderhalf jaar 'serieus'), en heb al redelijke kennis betreft de anatomie/spierwerking, voornamelijk vanwege mijn opleiding.
Ik vind het erg leuk om zoveel mogelijk informatie tot mij te nemen over krachtsport en de bijbehorende voeding.
Sinds ik al enige tijd train, maar nooit met voedingsschema's heb gewerkt zou ik hier toch graag wat tips over willen hebben.
Momenteel ziet mijn eetpatroon er als volgt uit:
9:00 3x brood met pindakaas/kipfilet.
11:30 2x brood met hagelslag/vleesbeleg.
13:00 2x brood + beleg
15:00 2x brood + beleg
17:00 Eiwit/koolhydraat-mix shake
18:30 Eten wat de pot schaft.
In de avond trainen, meestal met 1L chocomel / anders na training een eiwitshake.
23:00 500gr kwark.
Ik zou nu graag echt een goed voedingsschema willen gebruiken en er 100% voor gaan. Mijn doel is om eind van dit jaar rond de 86kg met niet meer dan 14% BF te wegen.
Ik hoor het graag!
Over mij:
21 jaar
78,1 kg
177 cm
16% BF
Student oefentherapie cesar
Train 2-4x per week.
Ik train al enige tijd (anderhalf jaar 'serieus'), en heb al redelijke kennis betreft de anatomie/spierwerking, voornamelijk vanwege mijn opleiding.
Ik vind het erg leuk om zoveel mogelijk informatie tot mij te nemen over krachtsport en de bijbehorende voeding.
Sinds ik al enige tijd train, maar nooit met voedingsschema's heb gewerkt zou ik hier toch graag wat tips over willen hebben.
Momenteel ziet mijn eetpatroon er als volgt uit:
9:00 3x brood met pindakaas/kipfilet.
11:30 2x brood met hagelslag/vleesbeleg.
13:00 2x brood + beleg
15:00 2x brood + beleg
17:00 Eiwit/koolhydraat-mix shake
18:30 Eten wat de pot schaft.
In de avond trainen, meestal met 1L chocomel / anders na training een eiwitshake.
23:00 500gr kwark.
Ik zou nu graag echt een goed voedingsschema willen gebruiken en er 100% voor gaan. Mijn doel is om eind van dit jaar rond de 86kg met niet meer dan 14% BF te wegen.
Ik hoor het graag!
Comment