Nieuw, maar toch niet helemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw, maar toch niet helemaal

Hallo allemaal!

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en ik heb een aantal berichten geplaatst, maar ik bedacht me net dat ik me nooit heb voorgesteld, dus bij deze!

Ik heet geen Kim, geen idee waarom ik die ooit heb gekozen. Ik heet Lisa (noem me Kim of Lisa, wat je wil) en ik ben 18 jaar.
    Volgens de laatste meting:

1.72m
    57,3 kg
    23,8% bf

Mijn doel was eerst om aan te komen (jaar geleden had ik ondergewicht) en dat is gelukt: 10 kg in een jaar tijd! Natuurlijk niet enkel spiermassa, ook vet.

Mijn doel is nu vooral droger worden voor de zomer. Daarna wil ik graag meer spiermassa gainen en m'n conditie verbeteren!

Dat was het

met jou stats lijkt me 23% bf wel erg hoog,

Comment

Originally posted by mratos View Post
      met jou stats lijkt me 23% bf wel erg hoog,
      Waarom denk je dat?
      Het is een weegschaal meting, dus heel accuraat zal het idd niet zijn. Ik ben niet zo goed in het inschatten ervan gevoelsmatig zou ik lager schatten.

Of bedoel je dat m'n bf te hoog is?

Comment

Originally posted by KimH123 View Post
        Waarom denk je dat?
        Het is een weegschaal meting, dus heel accuraat zal het idd niet zijn. Ik ben niet zo goed in het inschatten ervan gevoelsmatig zou ik lager schatten.
        omdat 57 kg niet zo heel veel is dus je kan rond de 20-21 zitten (ik weet het niet) . En een weegschaal kan héél inaccuraat zijn. toch wel enkele procenten.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Hier staan enkele vergelijkingsfoto's maar iedereen is anders dus dit is ook niet exact.
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Laatste tijd veel vrouwelijke leden
            Nou van harte welkom kimmie/lisa...

Gewoon door beuken en de rest komt vanzelf.....
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Thanks!
              Had die foto's ooit wel eens gezien ja. Ik gok dat ik dan rond 21% zit, maar het blijft moeilijk in te schatten. Op m'n buik en grootste deel van m'n benen zit niet snel veel vet, maar m'n billen en bovenste deel bovenbenen juist weer meer.

Maar goed dat je het zegt, ik zal wat minder op die weegschaal en meer op mezelf vertrouwen

Comment

Goed om mee te beginnen squaten meid. Welkom iig.
                Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Welkom
                  Aller eerst blij dat er toch jonge vrouwen zijn die aan krachttraining doen.
                  In mijn klas zie ik dit niemand snel doen jammer genoeg.
                  Succes met het bereiken van je doelen!
                  I'm not special, but not the same as you.
                  Because I do things you will never do.
                  SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Gelijk heb je! Als ik m'n vriendinnen als voorbeeld neem, hun 'trainingen' bestaan uit 3 x 10 min cardio (laag tempo) en wat buikspieroefeningen (liefst zonder te zweten). Mij maak je daar niet echt enthousiast mee!

Zou iemand me misschien kunnen helpen met een paar vragen?
                    Hier: http://forum.bodynet.nl/afslanken/52...n-mbt-cut.html

Alvast bedankt

Comment

23% is niet hoog voor een dame...

mannen en vrouwen vallen niet te vergelijken met vet percentage
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                        23% is niet hoog voor een dame...

mannen en vrouwen vallen niet te vergelijken met vet percentage
                        true, maar mijn abs kan je niet echt duidelijk zien, zelfde geldt voor armen. Ik vind mezelf verder niet te vet, wil alleen wel wat strakker.

Comment

Welkom, o fanatieke spiermassawillende meid! Veel plezier hier en daar.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by KimH123 View Post
                            true, maar mijn abs kan je niet echt duidelijk zien, zelfde geldt voor armen. Ik vind mezelf verder niet te vet, wil alleen wel wat strakker.
                            allereerst welkom, buikspieren ga je pas erg laat zien, zeker voor vrouwen.
                            Gevaar is als je te laag gaat in bf dat je dan wat probleempjes krijgt met de vrouwelijke cyclus omdat je niet genoeg vet hebt voor de periode dat je zwanger bent daarom kan de cyclus stoppen wat natuurlijk niet gezond is.

Leuk dat een jonge dame aan het krachttraining doet, hoop ooit een dame te vinden die dat ook wilt doen .

succes met het cutten voor de zomer.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

bedankt

Ik kan alleen wel wat hulp gebruiken bij het cutten, dus als iemand me kan helpen (link staat op p1) ...graag! (hint hint).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X