I Have a Dream

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jammer, ik zie dat je pas als je 20 posts erop hebt gezet er foto's op mag plaatsen... Nou ja, nog even geduld dan maar he!
    Zou wel leuk zijn als je je eetschema, trainingsschema en supplementen erop kan zetten waar je nu mee werkt?

Comment

Welkom hier !
      Aan je motivatie zal het iig niet liggen, heel veel succes met je doelen !

Comment

welkom kerel. ben benieuwd hoever je het gaat schoppen. kijken of je mss in 2014 al op stage staat bij YBF

Comment

Succes kerel.
          Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Damn View Post
            Jammer, ik zie dat je pas als je 20 posts erop hebt gezet er foto's op mag plaatsen... Nou ja, nog even geduld dan maar he!
            Zou wel leuk zijn als je je eetschema, trainingsschema en supplementen erop kan zetten waar je nu mee werkt?
            Die ga ik morgen allemaal netjes posten voor je, zal je dan ook gelijk een link sturen. Ook zal ik mijn ervaringen met mijn gebruikte supplementen met jullie delen.
            220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL

" If brute force doesn't solve your problems then you aren't using enough "

Comment

Originally posted by JayAthletics View Post
              Die ga ik morgen allemaal netjes posten voor je, zal je dan ook gelijk een link sturen. Ook zal ik mijn ervaringen met mijn gebruikte supplementen met jullie delen.
              Super, ik kan niet wachten!

Comment

Ik hoop voor je dat je je droom kunt verwezenlijken en dat je niet na een paar jaar zult afhaken zoals zovelen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X