ook ff voorstellen dan maar :-p

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ook ff voorstellen dan maar :-p

GEachte lezers en lezeresse,

slaat helemaal nergens op dat..sjonge...maar goed ik ben marvin alias illeke 24 jaar oud uit Huizen (nh) 1,87 lang en ca 70 kg (veelste licht) ben een half jaar geleden weer begonnen met trainen na er een jaar of 5 uit te zijn geweest vanwege een ongeluk en herstel enz enz enz.....ben in die periode alleen heel veel afgevallen en wil nu dus weer naar de 80/82 kg toe trainen (gaat lang duren maar we hebben er zin in ) en daarbij neem ik een aantal vrienden en mijn vrouwtje ook mee naar de sportschool (is voor iedereen gezond dus waarom niet 4x in de week trainen ipv bankhangen )

ehm ja verder weet ik eigenlijk ook niet wat ik neer moet zetten, heb niet zoals ik bij sommige heb gelezen het doel om pro bodybuilder of aan een andere krachtsport te doen (heel heel heel heeeel veel respect voor jullie echt waar)...gewoon lekker fit worden, en wat kilo's aankomen is eigenlijk het belangrijkste.

ehm...ehm......ja dat was et denk ik wel

welkom

snel maar weer aan de slag dan he

Kwestie van trainen / eten en rusten en je bent zo 82 kg, of nog meer

Succes

Comment

dank u dank u.....ben geinspireerd om weer te gaan trainen door een oud collega die powerlifter is/was ( hij heeft een langdurige blessure aan zijn knie)

hoop van et forum af wat technieken/ tips/ adviesen af te kijken van de mensen die daar niet alleen ervaring mee hebben maar ook weten waar ze over praten betreffend voeding en oefeningen en dergelijke.

learn from the best, get the best results toch

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X