Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Ik ben jeremy hunter, 23 jaar studeer/stage (sph), 181 cm 80 kg
    Verder heb ik mijn hele leven gesport, namelijk 3 x raden jongens???

JA VOETBAL

Mijn benen zijn dus naar mijn mening al redelijk in orde, maar heb lovehandle's die 'snel' weg moeten. Ik wil in het algemeen wat strakker in mijn vel komen te zitten en toch ook krachttraining gaan doen om een mooier lichaam te krijgen. Ik ben pas 2 weken bezig en probeer 3 a 4 x per week te gaan. Verder voetbal ik nog steeds (3x de week) dus cardio heb ik sowieso al een beetje erbij.

Ik moet nog een schema uitvogelen, op het moment ben ik begonnen met fullbody. Ik moet zeggen ik kan niet wachten om weer te gaan maar ik ga kapot van de spierpijn! IEMAND HELP

zo nu weten jullie al iets over me

en natuurlijk nog een fijn weekend allemaal en..
    ciao
    Last edited by huntertje; 31-03-2012, 15:37.

welkom!
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Hoi !

Comment

Welkom!

Bodynet is een schat met informatie, dus ga je rustig hier inlezen in de sticky's/topics en je zal steeds meer verstand krijgen wat de beste manier is om af te vallen en om spieren op te bouwen etc.

Gewoon de sticky's doorlezen en daarna je voedings/trainingsschema posten waar je dan feedback op krijgt van de andere leden zodat je je doelen kunt nastreven.

We moeten je helpen met je spierpijn? Haha, gewoon je lichaam rust gunnen. In het begin als je net begint of als je voor de eerste keer een oefening uitvoert die je nog nooit gedaan hebt zal je veel spierpijn hebben de dag(en) erna. Gewoon je lichaam rust gunnen. Verder, als je veel eiwitten eet dan heb je minder last van spierpijn.

Succes met het "wegwerken van je love-handels"!

Comment

ja inlezen heb ik al veel gedaan, krijg ook veel info van vrienden die al langer aan krachttraining doen dus informatiebronnen zat haha! Ja ik zal als ik binnenkort eens wat meer tijd heb even schema's posten zodat jullie me feedback kunnen geven en ik kan beginnen met groeien! Btw creatine is het slecht voor je lichaam of nie? Niet dat ik er al mee wil beginnen maar ik lees van alles!?!

Comment

Originally posted by huntertje View Post
            ja inlezen heb ik al veel gedaan, krijg ook veel info van vrienden die al langer aan krachttraining doen dus informatiebronnen zat haha! Ja ik zal als ik binnenkort eens wat meer tijd heb even schema's posten zodat jullie me feedback kunnen geven en ik kan beginnen met groeien! Btw creatine is het slecht voor je lichaam of nie? Niet dat ik er al mee wil beginnen maar ik lees van alles!?!
            Creatine is niet slecht voor je lichaam. In normale voeding zit ook creatine, bijvoorbeeld in vlees.

Maar hier zijn zat topics over te vinden, dus raadpleeg voortaan eerst even de "zoekfunctie".

http://forum.bodynet.nl/search.php?searchid=786406
            Last edited by FitCH; 31-03-2012, 16:00.

Comment

Creatine is niet slecht voor je lichaam.
              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Welkom kerel! Creatine is zeker niet slecht voor je lichaam, want het zit namelijk ook in vlees, alleen zijn dat veel kleinere hoeveelheden...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X