De boeren knaap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De boeren knaap

Hallo,

Mijn naam is Leo, ik kom uit De Hoef "Legt ergens in de Ronde Venen" 21 jaartjes jong enne verslaafd aan Fitness. Ja ik geef het toe.

Begonnen rond me 16e met dumbells best basic maar wat je met een dumbell wel niet kan "bijna" alles. Toen rond me 17e vlak voor m'n 18e verjaardag is er diabetisch geconstateerd bij mij.

Wat nogal kut is aangezien je dan een tiener bent. Anyways naja dan heb je diabetisch dan begint de hell aangezien je van alles de Koolhydraten moet weten, waarbij de Fitness een mooie verlenging voor me is aangezien je door fitness ook meer moet nadenken wat je eet en hoeveel je eet etc etc, jullie kennen het wel.

Voor de rest sinds het jaar 2011 ergens rond september serieus gaan fitnessen met een zeer goeie vriend Mrloaded oftewel Ricardo wat ook wel leuk is om eindelijk een fitness buddy te hebben. Wel weer jammer is dat ik bijna fulltime werk "4dagen werk 1 dag school" dus we kunnen bijna niet meer samen trainen.

Voor de rest.. Zoals ik al zei vanaf me 16e al bezig ermee niet erg serieus dan maar wel gewoon leuke basis om op verder te gaan.
    Ik weeg zo'n 93 kg, 185cm momenteel lekker aan het bulken.

Als er nog vragen zijn, ik hoor het graag ! Voedingschema en foto's komen nog

en een fijne dag verder gewenst en vanavond weer lekker pompen in de gym

Last edited by MuscleJones; 04-04-2012, 11:15.

Eeeey man!
    Welkom haha
    Ik zie je vanavond!

Comment

Welkom kerel! Succes met je doelen
      What you put in you get out.

Comment

Welkom! En welke diabetes heb je, 1 of 2?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom
          En heel veel succes met je doelen

Comment

welkom Leo,
            succes vanavond met Ricardo
            Calisthenics / Street workout

Comment

welkom jonge

succes verder,,,

Comment

Diabetisch Type 1, ik heb zo'n enig pompje.. het is handig maar als je,je shirt uit doet zie je zo'n beuker van een pleister :P..

Agh ja, mag van geluk spreken dat er in dit tijd goed mee te leven is + Sporten dus !

Comment

Type 1 is wel te managen. Als je insuline goed is ingesteld, is er geen barriere voor de krachtsport. Suvves en veel plezier hier.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Yes Yes, and Manage I will ! Er is nog genoeg te gainen en te trainen dus ik ga vrolijk en vol motivatie door

Doel : Push it 2 the limit

Reeël doel : 90kg droog gespierd worden.. Much to do !

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Type 1 is wel te managen. Als je insuline goed is ingesteld, is er geen barriere voor de krachtsport. Suvves en veel plezier hier.
                      Sterker nog, met de juiste kennis in huis gok ik dat hij zelfs een voordeel eraan kan hebben dat hij op doktersadvies insuline mag spuiten.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Hahaha, nou ik denk dat als jij 1x hypo of hyper heb ervaren dat je daar dan niet meer aan denkt !

Dan denk je liever een goed balans !

Teveel insuline = R.i.p

Te weinig = Wazige ogen, koppijn, en regelmatige Wc bezoeker

haha

Comment

Originally posted by MuscleJones View Post
                          Hahaha, nou ik denk dat als jij 1x hypo of hyper heb ervaren dat je daar dan niet meer aan denkt !

Dan denk je liever een goed balans !

Teveel insuline = R.i.p

Te weinig = Wazige ogen, koppijn, en regelmatige Wc bezoeker

haha
                          Tsja, ik durf het niet te zeggen, maar ik zie sommige mensen hier met insuline werken alsof het niets is. (al hebben ze wel ten alle tijden glucoseshotjes bij zich) Nu heb jij het voordeel dat je al 'bekend' bent met de effecten van verschillende dosissen, en er dus beter op zou kunnen inspelen wbt je voeding.

Maar zoiets is inderdaad aan jezelf te bepalen, ik heb zelf vrij weinig kennis van het spuiten van insuline, maar het leek mij wel een aardig iets om het nuttige met het aangename te combineren.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Hahah, klopt ben wel mee eens opzich als je er toch je voordeel uit kan halen.
                            Komt wel goed, maar ik ga geen gewoonte van maken haha. Is al aardig moeilijk om je bloedsuiker spiegel tussen de 4-6,5 te houden... Ik zou er bijna een gouden plak voor moeten krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X