Voorstelling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstelling

Beste BN,

Ook ik zal mij even voorstellen. Ik ben een jongeman van 26 jaar oud en train nu wat serieuzer de laatste 6 maanden en heb besloten om de ak twee jaar zo veel mogelijk uit mijn lichaam te halen wat erin zit.

Momenteel ben ik 190cm lang en weeg ronde de 92 kilo. Mijn BF zit momenteel rond de 23%.
    Mijn doelstelling is om rond de 100 kg te wegen droog. Helaas ben ik geen expert en weet ook niet hoe lang dat gaat duren maar de uitdaging staat er.
    Ik train momenteel 5x per week en train per keer 2 verschillende groepen. Een normale week ziet er ongeveer zo uit...

Ma - Borst en triceps
    Di - Schouders en biceps
    Wo - Benen
    Do - Rug en borst
    Vr - Schouders en armen

Ik ga over 2 weken thuis werken en dat geeft mij de mogelijkheid mijn eten wat meer te reguleren.
    Dankzij de info van deze site heb ik ook een voedingsschema samen gesteld en ik begin de eerste twee a drie maanden met cutten zodat mijn BF wat/veel daalt.

Mijn eerste voedingsschema ziet er als volgt uit:
    7.30 - Shake met sinaasappel (1), appel (1), banaan (1), whey proteine (30g) en brinta (30g)
    10.30 - Volkoren brood (100g) met kipfilet (75g)
    13.00 - Spaghetti (150g) met tonijn (150g) en spruiten (150g)
    15.30 Pro WO - weight gainer (60g)
    18.00 Post WO - Whey proteine (30g) en brinta (30g)
    19.30 - Kipfilet (200g) met rijst (100g), tomaat (75g), aardappelen (75g) en olie (2el)
    21.30 - Whey proteine (30g)
    22.15 - Vruchten kwark (150g)
    23.00 - Whey proteine (30g)

Commentaar en tips zijn altijd welkom, want zoals ik zei.. een expert ben ik absoluut niet en hoop ook veel te leren. Lees de laatste tijd veel dingen over sporten, eten etc maar mijn kennis is nog steeds te weinig.

Nogmaals Hallo!

Welkom!

Ik zou soweiso als ik jou was even alles invullen in een excel sheet.

forum.bodynet.nl/attachments/dagelijkse-voeding/12356d1328631031-voedingsschema-excelsheet-voedingsschema-leeg-v4.xls

Daarnaast zou ik 's ochtends wat meer brinta nemen, je lichaam moet opstarten. Weight gainer zou ik eruit halen, heb er zelf geen resultaten mee behaald, neem gewoon lekker whey.

Vruchtenkwark vervangen voor magere kwark 500gram, die 150gr is niks.

En die laatste whey is ook overbodig, laat kwark je laatste maal zijn. Misschien tussendoor nog ergens wat pinda's.
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Hey faabjan, dank voor je reactie.

Ik had alles al ingevuld in die sheet en ben nog steeds aan het bijwerken want de percentages kloppen nog niet helemaal. Heb wel de kwark aangepast en kom nu op e34% k48% v18% kortom er kunnen nog wat vetten bij...
      Heb trouwens ook de laatste proteïne eruit gehaald.

Weight gainer laat ik momenteel nog staan aangezien die pot toch een keer op moet..

Comment

Welkom

Comment

Welkom!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X