foto van baddie en voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• foto van baddie en voorstellen

Hallo Bodynetters!

Mijn naam is Casper en ik ben 18 jaar, volgende maand (15 mei) word ik 19 jaar. Vorig jaar in oktober heb ik doen besluiten om het roer is om te gooien en mijn manier van leven eens flink te veranderen. Ik besloot mijn eetgedrag aan te passen en zoveel mogelijk frisdrank te laten staan. Dit alles heeft geresulteerd dat ik eind december 15 kg af ben gevallen, overigens ben ik begin december begonnen met fitness. Dit was de eerste maand enkel veelal cardio om mijn conditie wat op peil te brengen en wat apparaten om mijn gewrichten los te krijgen voor 'het echte werk'. toen ik begon met afvallen woog ik een foute 98 kilo en was ik 1,84 (nu nog). Toen ik klaar was met afvallen, tikte de weegschaal 83 kilo aan, 15 kilo er af dus! Voor mij is dit een erg goede motivatie geweest en ben ik erg blij dat ik het roer volledig heb om gegooid, ook vind ik het super dat ik mijn vrije tijd kan besteden in krachttraining. Het begint een soort verslaving te worden, maar dan wel gezond gelukkig!

Vandaag de dag is mijn eetgedrag ook volledig afgestemd op krachttraining, ik begin de dag met een flinke bak brinta die de maag goed doet vullen en op de fiets neem ik een stuk fruit. Na een uurtje of 2 werk ik 2 volkoren broodjes naar binnen met 75 gram kipfilet per broodje, af en toe neem ik er ook eentje met pindakaas voor de afwisseling. Tussendoor drink ik een anderhalve liter fles met water. Na 2 á 3 uur eet ik nog 2 broodjes met kipfilet of met 2 of 3 gekookte eieren. 'S avonds bij het avondeten eet ik zoveel mogelijk groente en veel sla met meestal kipfilet (m'n moeder wil dit niet iedere dag voor me maken, wel 5 keer per week ongeveer). Meestal train ik in de avond en voor het trainen eet ik een banaan. Na het trainen gooi ik een bakkie met magere kwark naar binnen en ga ik ongeveer een uurtje er na slapen.

Mijn doel is om een flink aantal kilo's met spiermassa te kweken, al weet ik zelf dat ik er nog lang niet ben! Het kost nou eenmaal tijd om breder te worden. Hier ben ik mezelf dan ook zeker van bewust. Echter heb ik van de week even voor de camera geposeerd en even m'n rug op de foto gezet. Hier de foto:

Das pech nu is mijn foto weg -.-

Ik weet het, ik ben er nog lang niet, maar ik ben in ieder geval al trots op mezelf dat ik dit al heb weten te bereiken! Baal alleen van die zwembandjes, maar die zullen met de tijd ook wel weg trekken als ik goed door blijf trainen.

Overigens train ik 3 á 4 keer per week en is dit nu nog een fullbody schema. In het nieuwe schema dat ik heb zijn dit veelal apparaten omdat ik al een maand of 2 met een schouder loop die niet echt fijn aan voelt. Ik hoop er dus over een maand vanaf te zijn en dan de losse gewichten weer te pakken! bankdrukken gaat nu ook niet.

Ik hoop in de toekomst nog meer foto's te plaatsen van mijn progressie en jullie op de hoogte te houden van mijn vorderingen.

Tips en kritiek is altijd welkom, mits onderbouwd!

Groetjes,

Casper
    Last edited by Beachboy; 27-04-2012, 17:06.

Welkom baddie, super goed van je dat je gezonder bent gaan eten. Je bent immers zelf verantwoordelijk voor wat je in je lichaam stopt, of je moeder het nu wel of niet voor je wil klaarmaken (je bent volwassen!). Op deze website vind je een excel sheet waar je kunt uitrekenen of je voeding voldoet aan je behoefte.

Een nieuw schema met veel apparaten klinkt mij minder positief in de oren, ik ben eerder voorstander van vrije gewichten. Schouderproblemen bij het bankdrukken ontstaan vaak door een verkeerde techniek. Een goede sportschool zou je hiermee op het juiste pad moeten helpen en je niet verwijzen naar de apparaten. Op deze website vind je ook meer informatie over de techniek van oefeningen, met de zoekfunctie bijvoorbeeld.

Succes!

Comment

Welkom !

Je hebt al een hoop bereikt voor jezelf. Ga zo door !

Comment

Welkom! Ik wens je veel succes!

Wat zijn je stats?
        All time PRs: 195/135/232,5
        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

welkom Baddie,
          Heel goed dat je zelfstandig 15kg bent afgevallen echt klasse.
          Voor de rest stop met apparaten en ga over op losse oefeningen, als je een goeie sportschool hebt kan de fitness trainer je helpen de techniek van de losse gewichten aan te leren.

Zou beginnen met het beginners schema wat hier in de sticky's te vinden is dat is ook een full bodyschema maar dan met losse gewichten, zo doe je 3x per week de zelfde oefeningen en zal je de techniek in no time onder de knie krijgen.
          Zo heb je een basis met kracht voor de belangrijkste oefeningen die je nog vele malen zal doen in de sportschool.

succes met je doel!
          Calisthenics / Street workout

Comment

welcome bro!
            "Poor form in the gym is caused by insufficient yelling"

Comment

Welkom. Je post alleen in de verkeerde sectie en je mag pas vanaf 20 posts een foto plaatsen. Verder niks dan lof voor je initiatief en je doorzettingsvermogen!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Welkom
                En eventjes de regels lezen, je mag nog geen foto's plaatsen.

Comment

Welkom foto verwijderd en je topic verplaatst.

succes met je doelen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X