Leeftijd: 16
Lengte: 1,78
Gewicht: 69kg
Lichaam: Meso/Endomorph
__________________________________________________ ___________________
Hallo allemaal,
Ik ben redelijk nieuw hier, kijk al een tijdje op dit forum voor informatie en maakte maar een account aan. Tot nu toe niks geposted dus dit wordt mijn eerst post.
De reden waarom ik naar dit forum ben gegaan was in eerste instantie om te cutten. Het forum heeft me erg geholpen want ben van 76 naar 69kg gegaan in een korte tijd. Ook heb ik in die tijd spiermassa gekregen(zo voelt/ziet het tenminste eruit) kan dit of komt het omdat er minder vet om het spierweefsel is dat ik het beter zie.
Ik ben nu al zeker 2,5 jaar bezig met fitness maar de laatste paar maanden ben ik serieuzer gaan fitnessen.
Mijn doel is om strak te trainen en dan op peil te houden. Ook wil ik mijn conditie verbeteren omdat ik nog iets in de Kickboks/MMA kant wil doen, dit grotendeels omdat je daarbij een goeie verhouding tussen spier en conditie hebt.
Ik train nu 3/4 dagen in de week anderhalf uur.
Borst
Schuine Dumbell curl waarbij in het begin mijn handpalmen mijn richting op zijn
en ik een hele draai maak waarbij mijn knokkels richting mij zijn.
(14kg-12x Soms) 16kg-12x 18kg-10x -20kg -8x 22kg-6x)
Flyes?
Hierbij draai ik ook mijn pols zodat ik de borstspier pak (is mij uitgelegd)
Zelfde als hierboven alleen dan begin ik bij 16kg en einde bij 24kg
En als laatste pak ik een dumbel en doe die achter mijn lichaam (in liggende houding) en strek het boven me hoofd uit.
Push ups ik doe 1 hand pushups, armen ver uit elkaar push ups, armen dichtbij elkaar, met me benen op een verhoging en de normale push ups.
Triceps
Hiervoor heb ik nog geen goeie oefeningen graag ook suggesties hiervoor
Biceps
Hiervoor heb ik nog geen specifieke oefeningen graag hulp ook suggesties hiervoor
Rug
Oefening met de stang naar mij toe trekken biceps en triceps vorm.
Oefening met een stang en mij zelf optrekken.
Nog een paar oefeningen waarvan ik de naam niet weet, ik ga zo langs mijn sportschool even kijk dan even naar de naam.
Cardio
Interval + Duur
Ik hoop dat ik niet te veel grammatica fouten heb gemaakt
Alle suggesties zijn welkom en ik hoop nog een lange tijd op dit forum te zitten
Mvg
Lengte: 1,78
Gewicht: 69kg
Lichaam: Meso/Endomorph
__________________________________________________ ___________________
Hallo allemaal,
Ik ben redelijk nieuw hier, kijk al een tijdje op dit forum voor informatie en maakte maar een account aan. Tot nu toe niks geposted dus dit wordt mijn eerst post.
De reden waarom ik naar dit forum ben gegaan was in eerste instantie om te cutten. Het forum heeft me erg geholpen want ben van 76 naar 69kg gegaan in een korte tijd. Ook heb ik in die tijd spiermassa gekregen(zo voelt/ziet het tenminste eruit) kan dit of komt het omdat er minder vet om het spierweefsel is dat ik het beter zie.
Ik ben nu al zeker 2,5 jaar bezig met fitness maar de laatste paar maanden ben ik serieuzer gaan fitnessen.
Mijn doel is om strak te trainen en dan op peil te houden. Ook wil ik mijn conditie verbeteren omdat ik nog iets in de Kickboks/MMA kant wil doen, dit grotendeels omdat je daarbij een goeie verhouding tussen spier en conditie hebt.
Ik train nu 3/4 dagen in de week anderhalf uur.
Borst
Schuine Dumbell curl waarbij in het begin mijn handpalmen mijn richting op zijn
en ik een hele draai maak waarbij mijn knokkels richting mij zijn.
(14kg-12x Soms) 16kg-12x 18kg-10x -20kg -8x 22kg-6x)
Flyes?
Hierbij draai ik ook mijn pols zodat ik de borstspier pak (is mij uitgelegd)
Zelfde als hierboven alleen dan begin ik bij 16kg en einde bij 24kg
En als laatste pak ik een dumbel en doe die achter mijn lichaam (in liggende houding) en strek het boven me hoofd uit.
Push ups ik doe 1 hand pushups, armen ver uit elkaar push ups, armen dichtbij elkaar, met me benen op een verhoging en de normale push ups.
Triceps
Hiervoor heb ik nog geen goeie oefeningen graag ook suggesties hiervoor
Biceps
Hiervoor heb ik nog geen specifieke oefeningen graag hulp ook suggesties hiervoor
Rug
Oefening met de stang naar mij toe trekken biceps en triceps vorm.
Oefening met een stang en mij zelf optrekken.
Nog een paar oefeningen waarvan ik de naam niet weet, ik ga zo langs mijn sportschool even kijk dan even naar de naam.
Cardio
Interval + Duur
Ik hoop dat ik niet te veel grammatica fouten heb gemaakt
Alle suggesties zijn welkom en ik hoop nog een lange tijd op dit forum te zitten
Mvg
Comment