hallo allemaal, ik ben zelf nieuw op dit forum maar heb wel al aardig veel discussies en alles gelezen over Trainingsschemas en voedingsschema's, nou ben ik sinds 2 weken geleden echt weer serieus gaan sporten met verbeteringen bijv. om mijn voedingschema aan te passen.
ik ben 17 jaar, ongeveer 1.79 lang, weeg 64 kilo en zou graag wel naar ongeveer 70 kilo willen!
mijn voedingsschema ziet er nu ongeveer zo uit
19;45: Muesli met yoghurt en 2 boterhammen volkoren bruin met pindakaas
10;30 2-3 boterhammen met pindakaas
13:00 2 boterhammen met pindakaas.
15;30 2 boterhammen met pindakaas:
smiddags rond 5 uur meestal wat fruit of koek of dergelijks en meestal ook een ei.
18;00 eten wat de pot schaft
20.30:
weer muesli met yoghurt
23;00 pinda's ongezout en kwark.
ook drink ik nu meer chocomel over de hele dag, had daar ook wat tips over gezien omgewicht bij te komen, weet niet of dit verstandig is of niet vanwege veel suikers? maar ik dacht kan t net zogoed proberen.
volgens mij is mijn voedingsschema wel aardig oke, heb ook nog naar lean gain weightgainer gekekn maar wil er nog niet gelijk mee beginnen. nou is mijn vraag aangezien ik meestal maar tijd heb om 2x in de week te sporten, meestal dins-vrij miss kan ik ook op zondag maar zou iemand mij kunnen helpen met een trainingsschema? aub niet doorverwijzen naar stickys schema want ik kom er zelf niet uit en weet niet wat t beste is voor mij en zou graag alleen hulp willen
Alvast bedankt.
ik ben 17 jaar, ongeveer 1.79 lang, weeg 64 kilo en zou graag wel naar ongeveer 70 kilo willen!
mijn voedingsschema ziet er nu ongeveer zo uit
19;45: Muesli met yoghurt en 2 boterhammen volkoren bruin met pindakaas
10;30 2-3 boterhammen met pindakaas
13:00 2 boterhammen met pindakaas.
15;30 2 boterhammen met pindakaas:
smiddags rond 5 uur meestal wat fruit of koek of dergelijks en meestal ook een ei.
18;00 eten wat de pot schaft
20.30:
weer muesli met yoghurt
23;00 pinda's ongezout en kwark.
ook drink ik nu meer chocomel over de hele dag, had daar ook wat tips over gezien omgewicht bij te komen, weet niet of dit verstandig is of niet vanwege veel suikers? maar ik dacht kan t net zogoed proberen.
volgens mij is mijn voedingsschema wel aardig oke, heb ook nog naar lean gain weightgainer gekekn maar wil er nog niet gelijk mee beginnen. nou is mijn vraag aangezien ik meestal maar tijd heb om 2x in de week te sporten, meestal dins-vrij miss kan ik ook op zondag maar zou iemand mij kunnen helpen met een trainingsschema? aub niet doorverwijzen naar stickys schema want ik kom er zelf niet uit en weet niet wat t beste is voor mij en zou graag alleen hulp willen
Alvast bedankt.
Comment