Beste bodybuilders,
Laat ik me even voorstellen.
Ik ben Appelflap en ik ben 21 jaartjes jong.
Ik heb me aangemeld, omdat ik over een week klaar ben met (dirty)bulken en wil gaan beginnen met cutten en ik heb hier en daar nog vragen. Ik heb nog nooit echt een periode gecut, dus het is relatief nieuw voor mij.
Ik ben 1,77, 82,5 kg, vetpercentage +- 18% en 3 jaar trainingservaring.
Mijn plan is om van 8 april tot en met 9 juni te cutten met als doel zoveel mogelijk vet weg te werken en om meer definitie te krijgen.
Mijn dieetplan zal zijn:
07:00 100 gram brinta+40 gram whey
09:30 1 omelet van 6 eieren 1 eigeel + 3 volkoren crackers
1200 150 gram pasta/rijst + 150gram kipfilet
15:00 Blik tonijn + 2 crackers
1800 200 gram kipfilet + groente
21:00 250gram kwark
Met dit dieet krijg ik zo'n 2000 kcal binnen, 200 gram eiwit, 120 koolhydraten en vet is minimaal.
Mijn vraag nu is of dit zo goed is. Ik weet nu niet zeker of het goed is dat ik nauwelijks vet binnenkrijg.
Mijn trainingsschema zal zijn:
Maandag: borst, schouder en tricep. Voor borst en schouders pak ik 3 oefeningen en voor triceps 1, omdat die de hele training al zijn gebruikt.
Dinsdag: rug, biceps
Woensdag: uurtje rustig joggen
Donderdag: benen
Vrijdag: zie maandag
Zaterdag: zie dinsdag
Zondag: uurtje rustig joggen
Nou dit is dus ongeveer wat mijn plan is voor pakweg 10 weken. Is het mogelijk om zo droger te worden zonder het verlies van massa, of is het dieet niet correct?
Ik hoor het graag
Laat ik me even voorstellen.
Ik ben Appelflap en ik ben 21 jaartjes jong.
Ik heb me aangemeld, omdat ik over een week klaar ben met (dirty)bulken en wil gaan beginnen met cutten en ik heb hier en daar nog vragen. Ik heb nog nooit echt een periode gecut, dus het is relatief nieuw voor mij.
Ik ben 1,77, 82,5 kg, vetpercentage +- 18% en 3 jaar trainingservaring.
Mijn plan is om van 8 april tot en met 9 juni te cutten met als doel zoveel mogelijk vet weg te werken en om meer definitie te krijgen.
Mijn dieetplan zal zijn:
07:00 100 gram brinta+40 gram whey
09:30 1 omelet van 6 eieren 1 eigeel + 3 volkoren crackers
1200 150 gram pasta/rijst + 150gram kipfilet
15:00 Blik tonijn + 2 crackers
1800 200 gram kipfilet + groente
21:00 250gram kwark
Met dit dieet krijg ik zo'n 2000 kcal binnen, 200 gram eiwit, 120 koolhydraten en vet is minimaal.
Mijn vraag nu is of dit zo goed is. Ik weet nu niet zeker of het goed is dat ik nauwelijks vet binnenkrijg.
Mijn trainingsschema zal zijn:
Maandag: borst, schouder en tricep. Voor borst en schouders pak ik 3 oefeningen en voor triceps 1, omdat die de hele training al zijn gebruikt.
Dinsdag: rug, biceps
Woensdag: uurtje rustig joggen
Donderdag: benen
Vrijdag: zie maandag
Zaterdag: zie dinsdag
Zondag: uurtje rustig joggen
Nou dit is dus ongeveer wat mijn plan is voor pakweg 10 weken. Is het mogelijk om zo droger te worden zonder het verlies van massa, of is het dieet niet correct?
Ik hoor het graag
Comment