Originally posted by NjayNL
View Post
Nick hier :)
Collapse
X
-
Originally posted by NjayNL View Post@sander nou eigenlijk komt deze combo van een maat van mij af, hij had ze weer uit men's health volgens mij.
Dacht gooi het even tegen de experts hier in
thanks voor het antwoorden
Wil je supplementen gebruiken, onderbouw dan voor jezelf waarom je deze wilt gaan gebruiken en wat de toegevoegde waarde er van is..installing muscles....please wait
Comment
-
Welkom
Originally posted by NjayNL View PostJa dat zal ik es gaan doen, ik denk ook echt dat mijn eet schema om te lachen is ... helemaal al niet zoals ik ze hier lees tussen door.
Ik doe eigenlijk niks met kwark of crackers of tussendoortjes ...
Ik lees net in de zomer sticky dat mensen al denken bij afvallen dat je minder moet gaan eten maar dat is dus niet waar
Ik zal eens wat materiaal gaan kopen wou bij de bodyshop toch wat bestellenkan zo'n metertje er wel bij
Alvast iedereen bedankt voor de welkom en de mooie info tot nu toe
Verder zal ik die 'pillen-lijst' en die supplementjes weg donderen en eerst eens een fatsoenlijk voedingsschema op gaan stellen. Die 5 kilo eraf die je wilt bereiken gaat je met een voedingsschematje ook wel lukken zonder die extratjes.
Gooi hem meteen even in het excelsheetje, lekker overzichtelijk.Not with the lights on baby, i'm bulking.
Comment
-
Originally posted by NjayNL View PostIedereen bedankt voor het antwoord, dus de omega3 en de multi zouden geen kwaad kunnen?
Ik zal inderdaad het schema even invullen in het excel document.
Bedankt voor jullie meningenJe moet alleen weten met welk doel je het supplement gebruikt
installing muscles....please wait
Comment
-
Ik zou het gaan doen voor sneller herstel van de spieren na het trainen dus in de ochtend een setje pillen en na het trainen, tevens ook om missende elementen in te nemen die ik in me normale maaltijden mis
maar zoals al gezegd goed idee om eerst een ander voedings schema te maken
Comment
-
Originally posted by NjayNL View PostIk zou het gaan doen voor sneller herstel van de spieren na het trainen dus in de ochtend een setje pillen en na het trainen, tevens ook om missende elementen in te nemen die ik in me normale maaltijden mis
maar zoals al gezegd goed idee om eerst een ander voedings schema te makenSkeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment