Before&after.jpgHallo Fitness kameraden, ik ben nieuw op dit Forum en wil mezelf even netjes voorstellen: Ik ben Mario, 22 Jaar oud, 1,89m en ik ben van een ''botje'' van 76 kg naar 102kg geschoten in 3,5 maanden door middel van veel eten en intensief sporten. Nu dat ik wat massa op mn botten heb, hoop ik hier kennis op de doen, dat mij naar ''the next level'' kan brengen. Ik zal nog even goed de sticky's lezen voordat ik zelf een topic zal starten. De groeten iedereen!
Masenko stelt zich voor
Collapse
X
-
Originally posted by Masenko View PostHallo Fitness kameraden, ik ben nieuw op dit Forum en wil mezelf even netjes voorstellen: Ik ben Mario, 22 Jaar oud, 1,89m en ik ben van een ''botje'' van 76 kg naar 102kg geschoten in 3,5 maanden door middel van veel eten en intensief sporten. Nu dat ik wat massa op mn botten heb, hoop ik hier kennis op de doen, dat mij naar ''the next level'' kan brengen. Ik zal nog even goed de sticky's lezen voordat ik zelf een topic zal starten. De groeten iedereen!
Welkom Masenko op Bodynet!
-
dat klopt, Inferno. Ik heb het niet bijgehouden omdat mijn focus lag op massa op mn botten krijgen. Vanaf nu wil ik echt serieus aan de slag gaan. Met andere woorden: veel strenger letten op mijn voeding, vetpercentage bijhouden en fitness-schema aanpassen.
Comment
-
Wakke, die eerste pic heb ik genomen toen ik 3 dagen had gefitnessed. Eigenlijk was ik iets dunner dan dat. wat betreft mijn krachtstats, toen ik begon kon ik nog net 15 kg bankdrukken(7,5 per kant), nu doe ik 60 kg(30 per kant). Bicep curl en alle overige krachtoefeningen ben ik minimaal 3x zo sterk geworden. Ik at heel veel per dag: Kwark, aardappelen, vis, tonijn, weightgainer, volkoren spaghetti, brood, rijst, bananen enz. Ik ben nu redelijk zwaar maar vind mijzelf nog steeds niet breed genoeg. mijn doel is dus om veel breder te worden(Biceps, borst, schouders, rug). Ik weet niet of ik dan veel meer moet gaan eten of zwaarder trainen, of beiden. daar moet ik nog info over krijgen.
Comment
-
In 3 dagen tijd kan je niet breder worden hoor.
Als we er vanuit gaan dat je drukte met een stang van 20kg begon je op 35 kg en nu druk je 80 kg. Das goede vooruitgang.
Ik zou je vetpercentage laten opmeten. Het is eigenlijk helemaal niet nodig om je vetpercentage zo hoog te laten oplopen. Moet je even kijken wat voor jouw het goede aantal kcal is om op te groeien zonder vet aan te zetten, of vind je het niet erg om nog een hoger vetpercentage te krijgen?
Ik zou de stickies even lezen. Ik vermoed dat er aan je trainingsschema heel wat valt te sleutelen net zoals je voeding.
Comment
-
Ik zou het niet erg vinden om een hoger vetpercentage te krijgen, want ik zal uiteindelijk toch gaan cutten. En jouw vermoedens kloppen sowieso! Ik moet nog heel wat sleutelen aan mn voeding en trainingsschema. Thanks voor de info. Ik zal de Sticky's even lezen!
Comment
-
Originally posted by Masenko View PostWakke, die eerste pic heb ik genomen toen ik 3 dagen had gefitnessed. Eigenlijk was ik iets dunner dan dat. wat betreft mijn krachtstats, toen ik begon kon ik nog net 15 kg bankdrukken(7,5 per kant), nu doe ik 60 kg(30 per kant). Bicep curl en alle overige krachtoefeningen ben ik minimaal 3x zo sterk geworden. Ik at heel veel per dag: Kwark, aardappelen, vis, tonijn, weightgainer, volkoren spaghetti, brood, rijst, bananen enz. Ik ben nu redelijk zwaar maar vind mijzelf nog steeds niet breed genoeg. mijn doel is dus om veel breder te worden(Biceps, borst, schouders, rug). Ik weet niet of ik dan veel meer moet gaan eten of zwaarder trainen, of beiden. daar moet ik nog info over krijgen.
Je hebt er nu wel 26kg bij maar als dat grotendeels vetmassa is, en daar lijkt het op, dan heb je er niet zoveel aan. Nu zeg jij dat je het niet erg vindt om je vetpercentage hoger te laten oplopen omdat je toch gaat cutten. Maar zo werkt dat niet. Later moet je die berg vet eraf zien te krijgen om er representatief uit te zien en dan raak je ook nog eens een deel van die zuurverdiende spiermassa kwijt. Dat is toch niet de bedoeling, lijkt mij.
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een voedingschema opstellen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Je hebt gelijk, Inferno. Ik moet inderdaad zsm een voedingsschema opstellen voordat mijn vet % uit de hand loopt. van die 26kg die erbij zijn gekomen in 3 maanden, weet ik niet hoeveel daarvan vet is. ik zie wel aderen op mn biceps nog enz. ik merk eigenlijk alleen aan mn buik dat er wat vet bij is gekomen. voor de rest oogt het ''niet vettig''. Maarjah, ik ben nog een super amateur dus het is ZEKER mogelijk dat ik dat fout zie. Vandaar dat ik lid ben geworden van de site. Bedankt voor het advies. ik waardeer het! grt
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment