Hallo iedereen,
ik ben Vincent , ik kom uit Leopoldsburg Belgie.
ik ben 41 jaar oud of kong zoals je wil en ben al een hele tijd aktief in het wereldje.
ik ben er wel een hele tijd uit geweest door blessures en prive problemen.
vroeger in de plaatselijke gym , toen ik 18 was zo verder tot mijn 25ste.
dan een blessure gehad (buikspieren gescheurd) , hierdoor 5 jaar niets meer kunnen en mogen doen.
nadien terug licht begonnen maar na 1.5 jaar een blessure aa nde pols die even blijven aanslepen heeft.
en zo dan na die blessure verder gedaan met ups en downs (blessure aan schouder , pols , hand) deze niet door het trainen maar door het werk.
nu dan eindelijk terug begonnen met de workout en voelt geweldig.
hoop dat ik het niveau terug kan halen dat ik vroeger had.
op dit moment is mijn vetpercentage wel de hoogte ingegaan , maar we letten ook terug op de voeding al moet ik nog terug een voedingsschema opstellen.
zo dit is mijn verhaal zo een beetje.
groetjes
vincent
ik ben Vincent , ik kom uit Leopoldsburg Belgie.
ik ben 41 jaar oud of kong zoals je wil en ben al een hele tijd aktief in het wereldje.
ik ben er wel een hele tijd uit geweest door blessures en prive problemen.
vroeger in de plaatselijke gym , toen ik 18 was zo verder tot mijn 25ste.
dan een blessure gehad (buikspieren gescheurd) , hierdoor 5 jaar niets meer kunnen en mogen doen.
nadien terug licht begonnen maar na 1.5 jaar een blessure aa nde pols die even blijven aanslepen heeft.
en zo dan na die blessure verder gedaan met ups en downs (blessure aan schouder , pols , hand) deze niet door het trainen maar door het werk.
nu dan eindelijk terug begonnen met de workout en voelt geweldig.
hoop dat ik het niveau terug kan halen dat ik vroeger had.
op dit moment is mijn vetpercentage wel de hoogte ingegaan , maar we letten ook terug op de voeding al moet ik nog terug een voedingsschema opstellen.
zo dit is mijn verhaal zo een beetje.
groetjes
vincent
Comment