hallo iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo iedereen

Hallo iedereen,
    ik ben Vincent , ik kom uit Leopoldsburg Belgie.
    ik ben 41 jaar oud of kong zoals je wil en ben al een hele tijd aktief in het wereldje.
    ik ben er wel een hele tijd uit geweest door blessures en prive problemen.
    vroeger in de plaatselijke gym , toen ik 18 was zo verder tot mijn 25ste.
    dan een blessure gehad (buikspieren gescheurd) , hierdoor 5 jaar niets meer kunnen en mogen doen.
    nadien terug licht begonnen maar na 1.5 jaar een blessure aa nde pols die even blijven aanslepen heeft.
    en zo dan na die blessure verder gedaan met ups en downs (blessure aan schouder , pols , hand) deze niet door het trainen maar door het werk.
    nu dan eindelijk terug begonnen met de workout en voelt geweldig.
    hoop dat ik het niveau terug kan halen dat ik vroeger had.
    op dit moment is mijn vetpercentage wel de hoogte ingegaan , maar we letten ook terug op de voeding al moet ik nog terug een voedingsschema opstellen.
    zo dit is mijn verhaal zo een beetje.
    groetjes
    vincent

Succes en nu zonder blessures

Comment

ik hoop het ook , zijn er hier op het forum ook voedingsschema's te vinden of help om er eentje op te stellen?

Comment

Welkom Vincent.

Comment

Welkom!

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

Dit zou je al een aardig eind op weg moeten helpen met het opstellen van een voedingsschema.

Succes!
          Ik doe een gok

Comment

ik weet niet dat het goed is wat ik op dit moment doe , maar ben licht aan het bulken , mijn vet% nu is 19%,

Comment

Dan zou ik toch overwegen om te stoppen met bulken en gaan cutten...
              Hard work, beats talent.

Comment

Waarom ga je dan bulken?
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

spiermassa aan te komen

Comment

ik tracht ook telkens bij elke workout elke keer zwaarder en zwaarder te trainen

Comment

of is dit niet goed? wil terug massa opbouwen

Comment

Zou gewoon op onderhoud eten zodat je toch nog wat sneller op je oude niveua bent.
                        dan kom je ook geen onnodig vet aan en kan je je onderhouds niveau weer opnieuw ontdekken.

Probeer zeker niet te overhaast op je oude niveau terug te komen, vooral niet met je blessure geschiedens.
                        veel succes !
                        Quitters never win !

Comment

kan misschien dan toch beter gewoon mijn onderhoud niveau gaan eten en dan zwaar blijven trainen en eventueel 3 a 4 x per week 45 minuten cardio gaan doen , zou dit beter zijn?

Comment

en misschien de eiwitten wat opkrikken en de koolhydraten wat laten zakken?

Comment

ik hoop mijn oude stats terug te behalen en hier ook over te gaan , om blessure te voorkomen doen we nu een goede warming up (die durfde ik vroeger al meer dan eens over te slaan)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X