Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Welkom
Als je meer wilt weten over voeding dan ga je naar deze categorie:Dagelijkse voeding
En lees je de bovenste artikelen, die in rood staan aangegeven.
Pas op met kopiëren van eetgewoonten van de fitness modellen die je ziet op Instagram/Facebook enzovoorts. Die vrouwen hebben misschien een heel andere levensstijl en moeten dan ook veel meer eten dan jij. Het risico bestaat dat als jij evenveel gaat eten je aankomt en vetter wordt.
Dankjewel Niet_hier ik ga er meteen naar kijken.
Het is niet dat ik de hoeveelheden kopieer van instagram hoor
Ik doe daar alleen inspiratie op kwa afwisseling/recepten.
Niet zo dat als ik er 1 chocolade muffins zie eten ik er ook meten een paar naar binnen ga werken. ik denk eerder dat ik momenteel misschien nog te weinig eet dan teveel. Dus ga meteen ff kijken. Bedankt!
Ik bang om te eten no way!!! Haha
gisteren na 2 weken cheatday ingelast.. je wilt niet weten wat ik allemaal naar binnen heb gestouwd.
vanmorgen wel weer enigszins goedgemaakt met 10 km rennen en uur mountainbiken. Nu al uurtje bezig met stronk in tuin uitgraven en een kwart van die pizza is weer verbrand
Maar heb geluisterd. Vanmorgen eiwit pannekoek op, Net bord zilvervlies
rijst op met kipfilet en vanavond denk ik courgettes uit oven. Ik weet dat ik 6kleine maaltijden moet eten dus daar moet ik echt aan werken. Heb al veel dingen gelezen en opgeschreven en als ik ergens mijn vetjes kan meten schema opstellen. Kwak ik hem hier wel neer voor feedback. Bedankt voor de hulp.
Had ergens op internet vragen lijstje ingevuld. ik kwam uit op 4 a 5 kleine maaltijden incl tussendoortjes. Meneer de rekenmachine zei 6 haha
oh dan koop ik zelf wel zon tangetje. Zit op kont namelijk veel meer spek dan op buik
Mijn weegschaal kan je vet, water, botten en spier percentage meten. Is dat een beetje betrouwbaar of kan ik het beter even bij de sportschool laten checken?
Ha Leentje, welkom.
Ik ben ook mama en heb ook tattoo's (alleen is mijn kind een stuk groter dan de jouwen :P).
En het is een heerlijke sport, dus leef je uit!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment