Haai Tik_tok
nieuw lid, mama, tattoos en spierballen
Collapse
X
-
Welkom
Als je meer wilt weten over voeding dan ga je naar deze categorie:Dagelijkse voeding
En lees je de bovenste artikelen, die in rood staan aangegeven.
Pas op met kopiëren van eetgewoonten van de fitness modellen die je ziet op Instagram/Facebook enzovoorts. Die vrouwen hebben misschien een heel andere levensstijl en moeten dan ook veel meer eten dan jij. Het risico bestaat dat als jij evenveel gaat eten je aankomt en vetter wordt.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Dankjewel Niet_hier ik ga er meteen naar kijken.
Het is niet dat ik de hoeveelheden kopieer van instagram hoor
Ik doe daar alleen inspiratie op kwa afwisseling/recepten.
Niet zo dat als ik er 1 chocolade muffins zie eten ik er ook meten een paar naar binnen ga werken. ik denk eerder dat ik momenteel misschien nog te weinig eet dan teveel. Dus ga meteen ff kijken. Bedankt!
Comment
-
Meeste vrouwen hebben dat.
zijn bang om te eten.
maar zonder brandstof komt een auto nergens
Daarom je onderhoud (bmr) uitrekenen. Heb je een richtlijn.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Ik bang om te eten no way!!! Haha
gisteren na 2 weken cheatday ingelast.. je wilt niet weten wat ik allemaal naar binnen heb gestouwd.
vanmorgen wel weer enigszins goedgemaakt met 10 km rennen en uur mountainbiken. Nu al uurtje bezig met stronk in tuin uitgraven en een kwart van die pizza is weer verbrand
Maar heb geluisterd. Vanmorgen eiwit pannekoek op, Net bord zilvervlies
rijst op met kipfilet en vanavond denk ik courgettes uit oven. Ik weet dat ik 6kleine maaltijden moet eten dus daar moet ik echt aan werken. Heb al veel dingen gelezen en opgeschreven en als ik ergens mijn vetjes kan meten schema opstellen. Kwak ik hem hier wel neer voor feedback. Bedankt voor de hulp.
Comment
-
Van wie moet je 6 meals eten?
gaat gewoon om kcals spreiden over de dag.
of het er nou 4 of 8 ziin.
wat jou beste uitkomt.
heb je nou meer als 2 uur cardio gedaan??
gekkenwerk ja
Meeste gyms hebben wel huidplooi meter waar je je vet kan meten. Anders kan je er 1 kopen voor 10-20 euro.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Gewoon kijken wat goed uitkomt qua werk/training. Als je maar al je kcal in je hebt als je gaat slapen.
Vet hoopt zich bij iedereen op andere plekken op. Buik/benen/billen/onderrug.
die plekken duurt ook langst dan voordat het vet weg is. Dus voor die hardnekkige plekken zul je diep moet gaan als je echt strak wilt hebben.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Ha Leentje, welkom.
Ik ben ook mama en heb ook tattoo's (alleen is mijn kind een stuk groter dan de jouwen :P).
En het is een heerlijke sport, dus leef je uit!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 hour ago -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment