nieuw lid, mama, tattoos en spierballen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoi Beaudien,

Dankjewel!
    ik heb altijd al fanatiek gesport maar nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten als nu met krachtsport. En ben net pas bezig dus ik heb er goeie verwachtingen van zo te zien ben jij al even bezig. Mooi hoor!!

Comment

Originally posted by leentje View Post
      Mijn weegschaal kan je vet, water, botten en spier percentage meten. Is dat een beetje betrouwbaar of kan ik het beter even bij de sportschool laten checken?
      Vet altijd met huidplooi tang meten.
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Welkom Leentje!
        Go beyond yourself.

Comment

Oke dan ga ik dat doen Ruhl. Alleen twijfel ook behoorlijk aan de betrouwbaarheid daarvan. Op buik, rug en armen amper spekkies. Maar op bovenbenen/billen wel. Probeer daar maar een tang op te zetten

dankjewel Fitt god!

Comment

Dit vond ik op internet: Voor mensen die het merendeel van het vet in het onderlichaam opslaan is de huidplooimeting niet geschikt.****

Comment

goeindag en weeeelkom! succes en knallen met die hap!
              Mangs wa, aait nich

Comment

Huidplooi doe je op verschillende punten. Zelf doe ik 3 boven en 2 onderlichaam.

is wel goede richtlijn hoor.

Als je maar iemand hebt die weet hoe het moet
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Als je een indicatie van je vetpercentage nodig hebt om een eerste voedingsschema op te stellen kan je net zo goed de meetmethode met een meetlint gebruiken (nek/taille/heupen). Veel nauwkeuriger dan dat heb je in eerste instantie toch niet nodig. Het fijnslijpen komt dan later wel.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

of haar weegschaal... die zal ook wel wat afwijken maar is een makkelijke indicatie als startpunt voor een voedingsschema
                    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Weegschaal kan wel 10% afwijken

Comment

Ah oke ja zoiets had ik gisteren al gedaan.

Bmi 22,21
                        Uw vetpercentage is****25.84 %.U hebt een vetvrije massa van****49.31 kg.
                        Uw lichaam bevat****17.19 kg****aan vet. Aii!!! dat is nogal wat...

mijn weegschaal zei: vet, 23,4 en spieren 42% botten 7,8 (flink verschil)

Dat wordt flink aan poten..
                        ik wil door die jongen hier voedingsschema laten maken.. weet ik zeker dat t goed is.

Dankjewel Flabbert.

Comment

Als je vp echt 25 is, is dat echt niet slecht hoor

Comment

ja idd! dr zijn dr genoeg mensen met heel wat meer vp
                            Mangs wa, aait nich

Comment

25% is niet verkeerd hoor

Comment

Oh haha ik weet me god niet wat gemiddeld normaal of hoog is nooit in verdiept.
                                Hele opluchting.
                                Alleen dat neemt nog niet weg dat die 25% vooral op 1 plek zit
                                ik ga die jongen hier even zoeken en berichtje sturen. Bedankt mannen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X