Nieuw lid met een paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw lid met een paar vraagjes

Beste Medeforummers,

Ik ben Flitz 29 jaar uit Vlaanderen.

Ik train nu ongeveer een dik jaar en heb persoonlijk progressie gemaakt.

Toch heb ik een vraagje :

Ik heb een vraagje over breder worden rond de middensectie. Mijn bovenlichaam groeit redelijk goed maar ik zit nog steeds met een zandloperfiguur. Dit is niet zo tof als man.

Ik ben nu aan het focussen om breder te worden om de illusie te geven van de omgekeerde driehoek.

Ik heb geprobeerd sterk te cutten maar dit maakte het alleen maar erger. Iemand die me tips kan geven ?

Zie een foto op volgende link :

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.ne...e843957ad10f33

bouwen bouwen bouwen en dan cutten

je bf ligt denk ik nog rond de 14% denk als je richting de 10 gaat dat je buikvet rond die sectie ook wel verdwijnt, maar ik zou als ik jou was op dit percentage door blijven bouwen.
    Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
    musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by Flitz View Post
      Beste Medeforummers,

Ik ben Flitz 29 jaar uit Vlaanderen.

Ik train nu ongeveer een dik jaar en heb persoonlijk progressie gemaakt.

Toch heb ik een vraagje :

Ik heb een vraagje over breder worden rond de middensectie. Mijn bovenlichaam groeit redelijk goed maar ik zit nog steeds met een zandloperfiguur. Dit is niet zo tof als man.

Ik ben nu aan het focussen om breder te worden om de illusie te geven van de omgekeerde driehoek.

Ik heb geprobeerd sterk te cutten maar dit maakte het alleen maar erger. Iemand die me tips kan geven ?

Zie een foto op volgende link :

http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.ne...e843957ad10f33
      Wat bedoel je precies met middensectie? Heup of of rugvleugels?

Comment

@Pietdovens :Het onderste van de V-taper. Dan zullen mijn 'lovehandles' niet meer zo opvallen.

@Wengstertje : ja, realistisch zal ik rond de 14% hangen. Eten, slapen en heffen zeker ?

Comment

Originally posted by Flitz View Post
          @Pietdovens :Het onderste van de V-taper. Dan zullen mijn 'lovehandles' niet meer zo opvallen.

@Wengstertje : ja, realistisch zal ik rond de 14% hangen. Eten, slapen en heffen zeker ?
          Bulken bulken en bulken, dan keertje cutten net als Wengster zegt.
          sleep, work, train, sleep
          In between obsessed periods

Comment

Ik doe nu dus Candito 6 weeks , daarna terug naar 5x5

Nog iemand een idee van een trainingsprogramma dat bij mij past.

Ik train thuis , squatrack/benchrack , barbell , dumbells , pullup bar

Comment

Ondanks dat ik denk dat je vp wel iets hoger als 14 % is raad ik je ook aan eerst rustig aan wat massa te pakken! kijk ook eens in de stickies staan leuke schema`s
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X