Even voorstellen (ambitie fitness instructrice worden)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen (ambitie fitness instructrice worden)

Hallo iedereen,

Mijn naam is Neda en ik ben een fanatieke sporter en wil graag van mij hobby mijn werk maken. Ik en op dit moment aan het trainen om mijn vetpercentage omlaag te krijgen. In de periode mei tot nu toe ben ik 10% vet kwijt. Ik ben erg geïnteresseerd in kennis over beweging en voeding. Mijn professionele achtergrond ligt in Bouwkunde . Ik heb de opleiding gevolgd van het MBO tot universiteit met als resultaat dat ik nergens aan de slag kan gaan. Ook mis ik in dit vakgebied het mensencontact. Ik wil binnenkort beginnen bij de AALO met de opleiding fitness trainer level 1 en zo steeds verder uitbreiden.
    Eat clean.. Set goals... Train hard.... Stay focussed.... Don't give up !!

Intressant, ik volg nu een mbo opleiding en wil uiteindelijk ook fitness instructeur of iets in die richting gaan doen. welkom en succes !
    lift and be happy

Comment

zit wel beetje verschil in loon tussen bouwkundig ingenieur en fitness instructeur
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
        zit wel beetje verschil in loon tussen bouwkundig ingenieur en fitness instructeur
        Loon is niet het belangrijkste he, maar je heb wel gelijk
        181 cm 85 kg 14%
        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

met alle respect maar niet ene beetje te laag gegrepen voor je. zit wel wat meer in je mars denk ik zo

Comment

Welkom Neda,
            Vind het altijd wel knap als mensen een job proberen maken van een hobby.

Maarreuh, nergens aan de slag als bouwkundig ingenieur, als ingenieur vind je werk zat?

Hoelang train je zelf al? 10% gezakt is zeker mooi, op hoeveel sta je nu dan?

Comment

What if Money Was No Object? - Alan Watts: What if Money Was No Object? - Alan Watts - YouTube

Welkom!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bedankt jongens ... Als bouwkundig ingenieur kan je tegenwoordig nergens werken. De richtingen die heel goed gaan zijn in de civiel en werktuigbouwkunde. De bouw staat staat een beetje stil op dit moment en de markt is verzadigt. Ben inmiddels 2 jaar aan het solliciteren :-( zuchttt. Zit bij verschillende detacheringsbureaus en zelf ben ik actief op zoek ook naar interships !! Een heel lastig markt op dit moment. Veel mensen schrikken ook van het feit dat je zo lang gestudeerd hebt en toch een titel hebt en geen werk kan vinden. Ik solliciteer ook naar andere functies buiten de bouw. Inmiddels 56 sollicitaties achter de rug . Maar op een gegeven moment moet je toch omschakelen als het nergens naar toe gaat. Op dit moment is het omlaag gaan in het niveau van salaris niet mijn grootste zorg ,maar dat ik gewoon aan de slag kan. Mijn hobby seriereus aanpakken is het meest logische stap .

Ik train 6 jaar waarvan de laatste 2 jaar gewichtheffen doe met combineer cardio. Ik ben 159 lang en weeg 51 kilo. Mijn doelstelling is inderdaad lager in de vette zitten en wat gespierder te worden.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                  met alle respect maar niet ene beetje te laag gegrepen voor je. zit wel wat meer in je mars denk ik zo
                  Bedankt Protasius

Comment

Originally posted by JoeySwoll2912 View Post
                    Intressant, ik volg nu een mbo opleiding en wil uiteindelijk ook fitness instructeur of iets in die richting gaan doen. welkom en succes !
                    He JoeySwoll2912,

weet jij Hoe de markt is nu op het gebied van fitness. Ik heb al jarenlang studies achter de rug en mijn grootste angst is eigenlijk dat ik weer investeer in een opleiding en dan niet aan de slag kan straks!!!

Comment

welkom!

Comment

Originally posted by kedamn View Post
                        welkom!
                        Thanks Kedamn

Comment

Denk eerlijk gezegd dat als je baangarantie in je achterhoofd houdt je beter een andere richting op kunt gaan als fitness instructrice, ontzettend veel mensen die daar voor gaan en volgens mij ook minder banen dan mensen.

*Gebaseerd op de info die ik zonet uit mijn duim heb gezogen, dus pin me er niet o vast.

En Welkom!
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Misschien gaan ZZP-en? Of heb je daar niet genoeg praktijkervaring voor? Laatst nog 100+ afwijzingsbrieven moeten schrijven, concurrentie zat bij het solliciteren idd...
                            Zo ben je flexibel en kun je ook meerdere dingen naast elkaar doen.

Comment

Originally posted by neda1 View Post
                              Bedankt Protasius
                              bedoel, kijk je hebt hbo werk en denk niveau waarom zou je een mbo opleiding gaan doen als je bij wijze van ook bij de LOI een deeltijd opleiding kan gaan doen. zou het zonde vinden van je capaciteit als je een mbo opleiding gaat doen.

tevens is er in elke branche wel een overschot aan personeel. je moet je kunnen onderscheiden, als jij de opleiding echt leuk vind zoals ik dat ook vind dan geeft je passie voor het werk je vanzelf de opstap naar werk. bedrijven zoeken altijd de mensen die het meest in hun bedrijfsfilosofie passen, dus kan jij je passie en energie overbrengen naar de klant als je fitness instructrice bent zal je zeker een stapje voor hebben.

doe zelf ook een cursus ervoor en als ik zie waarmee ik in de klas zit. is een deel niet op de juiste plek in mijn ogen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X