weer een nieuw lid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weer een nieuw lid

hallo,

ik ben roy en ik ben 15 jaar
    ik train al ongeveer 7 maanden en het lukt best goed.
    ik ga best snel voruit ben nu 1.70 en weeg 65 kilo ik train 2 x per week en nog 2 x basketbal per week na elke training drink ik een shake met weightgainer en eiwitten
    ik wil beginnen met creatine een pot genaamt epic die wil ik een x proberen
    als ik 16 ben wil ik 4 x in de week naar de sportschool en niet meer gaan basketballen
    ik doe het best goed ik kan nu 90 kilo bankdrukken en het gaat heel snel met mij
    ik volg geen eetschema of wat dan ook ik eet wat ik wil.
    misschien ga ik over paar maanden wel eetschema's volgen maar dat weet ik nog niet
    ik wil graag heel snel heel gespiert worden zonder anabolen steroiden.
    ik ga dus creatine gebruiken en shakes gebruik ik al
    iemand nog tips of aanmerkingen?

groet roy

Welkom Roy,

Je bent er in ieder geval ruim op tijd bij met krachttraining. 90 kilo bankdrukken is op jouw leeftijd helemaal niet slecht.

Hier alvast een belangrijk advies dat je hier vaker zal gaan horen:
    Vergeet de shakes voorlopig even en probeer meer te eten. Die shakes zullen je niet sneller gespierd maken, ook al laten die schreeuwerige reclamepraatjes je anders doen geloven. Het is in dit stadium echt zonde van je geld. Zeker als je nota bene zelf al zegt dat je verder niet op je voeding let.
    Maar daar kom je vroeg of laat zelf wel een keer achter. Als je je voeding op orde hebt, zul je betere resultaten boeken.
    Heel veel succes.

Comment

90 kilo banken niet te mis voor 65 kilo BW en welkom!
      Still in a learning process!

Comment

Oow oke en wat voor voeding moet ik dan het meeste eten? Wat is het best?

Comment

Ik zelf pak buiten me shakes om alleen 200 gram kipfilet en 450 gram magere kwark.
          Wat heb je te besteden en kun je veel al zelf klaarmaken?

Comment

Originally posted by BrejeBassie View Post
            Ik zelf pak buiten me shakes om alleen 200 gram kipfilet en 450 gram magere kwark.
            Wat heb je te besteden en kun je veel al zelf klaarmaken?
            Dus voor jou geldt hetzelfde, maak een voeding schema.
            Na meerdere keren een advies gegeven te hebben, wat eigenlijk geen inhoud heeft, kun je beter stoppen met advies geven.
            Zorg eerst eens dat het bij jezelf goed zit.

Comment

Dit dus wat knulletje zegt.
              In between obsessed periods

Comment

Voor mij werkt het goed zat. Ik heb goede vooruitgang en betaal niet heel veel per maand voor mijn voeding. Misschien heeft hij dat ook wel niet en kan die het gebruiken.

Comment

Voor mij werkt het goed zat. Ik heb goede vooruitgang en betaal niet heel veel per maand voor mijn voeding. Misschien heeft hij dat ook wel niet en kan die het gebruiken.
                  Dunning?Kruger effect - Wikipedia, the free encyclopedia
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Shiittttt.. 1 shot kill

Comment

Neem even wat gas terug, je zet jezelf aardig voor lul met al je comments.

Comment

Originally posted by iTzPapi View Post
                        90 kilo banken niet te mis voor 65 kilo BW en welkom!
                        Tja.. ik geloof het eerlijk gezegd niet. Wellicht kan hij hem unracken en een beetje laten wiebelen maar ik denk niet dat hij er een fatsoenlijke rep uit kan halen. Ik neem het hem ook niet kwalijk, velen nieuwelingen weten gewoon niet hoe je een oefening moet uitvoeren. Hiernaast heb ik een klein vermoeden dat dit een troll is maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
                        Last edited by generation_iron; 05-01-2015, 18:37.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                          Tja.. ik geloof het eerlijk gezegd niet. Wellicht kan hij hem unracken en een beetje laten wiebelen maar ik denk niet dat hij er een fatsoenlijke rep uit kan halen. Ik neem het hem ook niet kwalijk, velen nieuwelingen weten gewoon niet hoe je een oefening moet uitvoeren. Hiernaast heb ik een klein vermoeden dat dit een troll is maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
                          Ik geloof het ook niet. Hij zou zich qua benchpress dan direct plaatsen voor een (nationale?) powerliftwedstrijd. Beetje snel na 7 maanden.
                          Ik doe een gok

Comment

hahahaha
                            Attached Files
                            ik roep ook maar wat !!!

Comment

65 kilo, 90 drukken dat is een plus van 25 in een wedstijdje. Ga voor de bekers knul. ( train je misschien samen met je spotter een superset, de een bankdrukken en de ander barbell rows )
                              ik roep ook maar wat !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X