Mijn voorstel en vraag om feedback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mike38 View Post
    Hallo,

Het gaat goed! Ik ben nu een maand bezig met een UB/LB schema en het hier eerder besproken voedingsschema. Vetpercentage is al met 4% gedaald, qua lichaamsgewicht ben ik iets aangekomen (1kg) en inmiddels kan ik zeggen dat het me goed bevalt. Ik zie nu na twee maanden de spieren vorm aannemen en het buikje neemt langzaam maar zeker af. Ik krijg inmiddels ook van anderen te horen dat het te zien is en dat motiveert!!

Vandaag een ander schema opgezocht (merkte dat sommige oefeningen me tegen begonnen te staan) en ik kan niet wachten om er aan te beginnen. Power Hypertrophy Upper Lower (P.H.U.L.) Workout | Muscle & Strength
    Qua voeding blijf ik hetzelfde schema hanteren, al zit ik er aan te denken om er 250-300kcal af te halen om te zien wat het effect gaat zijn (Alleen wat haal ik er dan af? Of kun je beter de hoeveelheden omlaag schroeven?)

Tevens wil ik eens proberen wat het effect gaat zijn als ik geen creatine meer gebruik. Want Creatine houdt water vast en dat is tenslotte niet de bedoeling zo voor de zomer… Het mag allemaal wat strakker zeg maar .

Waarom nu al switchen van schema?
    Het schema wat je aangeeft doe je direct alweer 2 borst en daarna 2 rug.... Zou toch echt om en om doen gezien je dan meer rust op de spiergroep.
    Iig zou ik niet zomaar een schema van internet plukken.
    In between obsessed periods

Comment

Buiten dat je vocht echt in no-time kunt droppen is een beetje een vreemde reden om met creatine te stoppen, mede omdat het geen onderhuids vocht houdt maar enkel in je spieren.. Niet hetzelfde als zout bijvoorbeeld
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X