Is het dan echt nodig om helemaal te stoppen met afvallen/vetverliezen om weer wat kracht te gainen? Ik zou mij kunnen voorstellen dat je bij een aanpassing van het dieet en de trainingen een balans moet kunnen vinden tussen vetverlies en kracht winnen. Ik kan mij slecht voorstellen dat het menselijk lichaam hier niet toe in staat is. Toen ik jonger was ging dit vanzelf: ik lette toen nog absoluut niet op mijn voedingspatroon (veul en vet), maar was toch in een paar jaar tijd veel sterker EN slanker dan nu.
Begrijp me niet verkeerd, ik voel me al 100x beter dan 9 maanden terug, met mijn dikke pens en nog geen puf om een vlieg dood te slaan, maar ik ben graag efficiënt bezig met mijn 2 doelen: nog zo'n 8 kg gewicht kwijt en tegelijkertijd mijn bovenlichaam sterker maken en wat meer spiervolume. 3 tot 4 x sporten blijf ik gewoon doen, ook omdat ik het weer hartstikke leuk vind. Maar wellicht toch wat meer calorieën dan?
Begrijp me niet verkeerd, ik voel me al 100x beter dan 9 maanden terug, met mijn dikke pens en nog geen puf om een vlieg dood te slaan, maar ik ben graag efficiënt bezig met mijn 2 doelen: nog zo'n 8 kg gewicht kwijt en tegelijkertijd mijn bovenlichaam sterker maken en wat meer spiervolume. 3 tot 4 x sporten blijf ik gewoon doen, ook omdat ik het weer hartstikke leuk vind. Maar wellicht toch wat meer calorieën dan?
Comment