Hallo beste forumgenoten.
Ik ben Christoph, 23 jaar en van beroep zelfstandige.
Ik ben 1,75cm en weeg 80,5 KG.
Ik train 3 maal in de week, maandag, woensdag en vrijdag. Meestal +- 80 minuten (met opwarming erbij). Doordat ik niet lang kan trainen volg ik een splitschema.
Maandag:
Benen, kuiten en schouders:
(wegens omstandigheden heb ik tot op heden nog nooit maandag getraind) Heb dus nog geen schema voor dit)
Woensdag: 4X8
Biceps en rug
Seated row
Lateral pull
Back flyes
Biceps curl
Hammer curl
Preacher curl
Vrijdag:
Borst en triceps 4X8
Bench press
Dumbell chest fly
Incline dumbell press
Triceps overhead extensions
Triceps pull down
Nu ik ben vrij nieuw in deze sport, dus ik zal zeker niet van de eerste keer alles correct uitvoeren. Ik ben ervan bewust dat ik genoeg moet eten en dit in verschillende fases doorheen de dag maar dit is eenmaal onmogelijk voor me. Mijn werk is vrij hectisch dus ik kan geen vast stramien volgen. Wel ben ik een stevige eter! Ik gebruik na mijn training telkens een proteine shake.
Mijn bedoeling is om op langere termijn in massa bij te komen.
Alle tips zijn welkom
Groeten
Christoph
Ik ben Christoph, 23 jaar en van beroep zelfstandige.
Ik ben 1,75cm en weeg 80,5 KG.
Ik train 3 maal in de week, maandag, woensdag en vrijdag. Meestal +- 80 minuten (met opwarming erbij). Doordat ik niet lang kan trainen volg ik een splitschema.
Maandag:
Benen, kuiten en schouders:
(wegens omstandigheden heb ik tot op heden nog nooit maandag getraind) Heb dus nog geen schema voor dit)
Woensdag: 4X8
Biceps en rug
Seated row
Lateral pull
Back flyes
Biceps curl
Hammer curl
Preacher curl
Vrijdag:
Borst en triceps 4X8
Bench press
Dumbell chest fly
Incline dumbell press
Triceps overhead extensions
Triceps pull down
Nu ik ben vrij nieuw in deze sport, dus ik zal zeker niet van de eerste keer alles correct uitvoeren. Ik ben ervan bewust dat ik genoeg moet eten en dit in verschillende fases doorheen de dag maar dit is eenmaal onmogelijk voor me. Mijn werk is vrij hectisch dus ik kan geen vast stramien volgen. Wel ben ik een stevige eter! Ik gebruik na mijn training telkens een proteine shake.
Mijn bedoeling is om op langere termijn in massa bij te komen.
Alle tips zijn welkom
Groeten
Christoph
Comment