Welkom !
Beginnend fitnesser - mij effe voorstellen!
Collapse
X
-
Mijn advies?!?
Stoppen met cardio. heb je niet nodig je bent droog zat! Bovendien wil je groter worden en niet droger, toch? Vaker en meer eten! 4 maaltijden pd is echt te weinig om te groeien. helemaal met die cardio erbij! Heeft echt geen nut joh! Ik weet zeker dat andere leden het er mee eens zullen zijn als ik zeg dat 5x pw trainen echt veel te veel is!!! (als je aan wilt komen) Probeer max 3x pw te trainen. Ik weet hoe t is als je begint je wilt zo veel en vaak als je kan. Maar geloof mij je zult beter resultaat boeken als je je inhoudt wat de frequentie betreft. En als je traint, train dan KORT en ZWAAR!!! Binnen 45 min weer buiten. Direct na het trainen koolhydraten innemen. Daarna eiwitten. Niet roken en niet drinken! Bedenk goed dat je pas groeit als alles klopt. Zeker als je net begint. Ik bedoel dat je voldoende rust moet hebben, goed en voldoende moet eten, en juist moet trainen. Alleen als die 3 ingredienten in harmonie met elkaar zijn zul je resultaat zien!
Succes ermee! Hou me op de hoogte!
Groeten BOBBier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!
Comment
-
het is een feit dat alcohol (zowiezo slecht voor je is en) niet te combineren valt met fitness/bodybuilding. Alcohol drijft oa vocht af. Vocht wat oa je spieren groot maakt! Ongeveer 70 % van je spieren bestaat uit water.
Met die wetenschap moet je nog maar is een biertje bestellen in de kroeg en denken aan al die zware trainingsuren in de sportschool....
Maar das denk ik als je net begint een beetje overdreven.
Succes kerel!!!Bier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!
Comment
-
ok bedankt voor je reactie
uiteraard is alcohol niet zo goed, maar ben al veel verminderd ;-)
in de week drink ik nooit tot zeer zelden iets van alcohol, op zaterdag durf ik mezelf nog wel eens laten gaan; ik wil gerust opopperingen doen en hard werken, doe ik nu al, maar heel mijn leven omgooien is nu ook weer niet de bedoeling, een stevig pilsje kan ik toch niet laten
het is ook zeker nooit mijn bedoeling om super bodybuilding te doen en aan wedstrijden mee te doen en zo, gewoon om er wat steviger, breder en stoerder uit te zien want dit frijle lijfje wil ik zo rap mgl kwijt
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-