Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hoi ik ben dus michel 25 jaar 1.80, 5 jaar niet getraint was 100 kilo,nu nog maar 80 krijg je als je 19 bent en geen klote verstand van anabolen had,met andere woorden niet na kuuren.
Maar dat gaat nu veranderen
Welkom.
Hoop trouwens voor jou dat je met veranderen bedoelt dat je nu eerst eens gewoon leert trainen en vreten voordat je aan de anabolen begint maar dat zal wel niet...
vertelde het net beetje dom maar ik had 5 jaar niks gedaan train nou ongeveer klein jaartje weer.
eet 6 x per dag maaltijden 1,5 gram eiwitten per kilo lichaams gewicht 4,5 gram kolhydraaten per kilo lichaams gewicht slaap min 8 uur per nacht en ga nooit stappen drink niet voldoende vers fruit en groenten
stopt waar mee?kuur nog niet hoor,wil ff een kuurtje tegen aan gooien.
omdat ik toevallig testo s heb liggen ff massa kuurtje er bij en in de winter maanden groei je toch het meest van daar zomers kuur ik hellemaal nooit vind ik zonder weinig eet lust enzo neej x in de winter
jah jongens ik weet het wel als je eerder er zo goed uit zag en je moet weer op nieuw beginnen,jah dan duurt allus telang weet het wel!dit plaatje van mij,zo zie ik er uit en heb dus al zo n 1,5 jaar echt helemaal niks aan sport gedaan groetjes
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment