Ik sluit me ook aan achter in de rij!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik sluit me ook aan achter in de rij!

Hallo ik vond het wel even gepast om mij voor te stellen, dus bij deze. Ik heet Guines en ik train nu bijna 5 jaar. De eerste, laten we zeggen, bijna 4 jaar liep alles vlekkeloos, had al vrij veel van mn doelen bereikt en over mn definities was ik over het algemeen ook vrij tevreden. Ik woog toen ongeveer 75 kilo en mn verpercentage zat op zo´n 10,5%. Ik kreeg een hernia en werd er uiteinelijk aan geopereerd in mijn onderrug. Dit heeft me bijna 2 jaar gekost, en ik voelde me die tijd ook behoorlijk ellending. Het was zeker wel afkicken wat betreft het fitnessen en ik begon er steeds slechter uit te zien. Ik woog op een gegeven moment nog maar 63 kilo en mijn verpercentage wilde ik niet eens weten op dat moment. Goed ik ben vervolgens onder fysiobegeleiding weer naar de Gym gegaan, maar al snel wilde ik zelf weer de draad oppakken, en dat doe ik nu dus weer sinds 7 maanden. Ik heb de intensiteit flink opgeschroeft en probeer wel 4 dagen aan te houden door maar eerst weer massa te trainen. Het is wel zwaar als je er een tijdje uit bent geweest, maar ik voel me weer stukken beter. Ook heb ik mn verpercentage weten op te krikken naar 13,5 en weeg ik nu 69 kilo´s. Ik hecht ook veel waarde aan het trainen van mn bovenbenen, billen en vooral buikspieren om mijn rug sterk te houden en het werkt uitstekend...heb nog weinig last van mn onderrug! Verder heb ik nooit aan vaste voedingschema´s gedaan, want dat vind ik nogal bekrompen. Ik hou er variatie in, en zorg altijd voor de juiste verdeling van Koolhydraten, Eiwitten en vetten. verder gebruik ik mn dagelijkse shakes en wat creatine direct na de training. Het is weer een hobby van me geworden en ik heb me hier aangemeld omdat ik vast nog wel het één en ander kan bijleren, want in deze sport raak je niet uitgeleerd lijkt het wel Ik hoop zelf ook natuurlijk wel wat tips te geven.

Groeten,

Guines

welkom en succes
    "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Welkom en succes !
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dank jullie wel!

Comment

Veel succes op de weg terug naar de top!

Comment

Welkom

Comment

Welkom.
              Wat is je lengte en leeftijd?

Comment

Welkom en ik zie dat velen last hebben of gehad hebben van een hernia.
                (ik ook dus) echt kut.
                Maar rug spieren trainen da's heeeeeeeeeeeeel goed.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Wat fijn dat het nu weer goed gaat! Zou ook graag even je lengte willen weten.

Grtz
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                    Wat fijn dat het nu weer goed gaat! Zou ook graag even je lengte willen weten.

Grtz
                    Wat ben je nieuwschierig. (grapje )
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

welkom kerel

mooie intro ook wel
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                        Welkom.
                        Wat is je lengte en leeftijd?
                        Ik ben 1.75 cm en 23 jaar(wordt 24 over 3 weken)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X