Vermoeidheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Begrijp me niet verkeerd over net. Ik vind het gewoon jammer en spijtig dat al die hulp van jullie voor niks is geweest. En ik wil niet de slachtoffer zijn begrijp me niet verkeerd.
    Maar ik denk dat het beter is om ermee te stoppen als het na 3jaar niet gelukt is.

Groetjes.

Comment

En waar wil je dan mee stoppen?
      Met zeuren en in plaats daarvan jezelf een schop onder je hol geven aanpakken?
      Met trainen?
      Met leven?
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Met zeuren en mezelf een schop onder de kont geven (maar moet even voor mezef kijken hoe, maar de kennis heb ik dankzij dit forum)

Comment

Je moet nog meer vla eten

500ml is niet genoeg.

Comment

PS. daarbij ik ben nooit egt begonnen met trainen en eten.

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
              PS. daarbij ik ben nooit egt begonnen met trainen en eten.

Dan wordt het tijd dat je dat inderdaad eens gaat doen.
              En ik durf te wedden dat het met dat gezeur van je dan snel over is, je krijgt er namelijk tomeloze energie van.
              Als ik dat krijg als "oude bes" moet jij dat toch zeker krijgen als jong gastje!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Maar móet even kijken hoe ik deze start maak.

Comment

Nee, je moet de start gewoon maken.

Gewoon doen.

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
                    Maar móet even kijken hoe ik deze start maak.
                    Precies ehtzelfde kut probleem als jou. Vermoeidheid... bah. Weet je wat ik doe? TWEE WOORDEN: GEWOON DOEN!!
                    Gewoon, net zoals iedereen hier EN dan ook doen..
                    Gewoon doen.. gezond eten, TRAINEN en ook al voel je je kut moe [dat is het ook] gewoon doen!
                    Niks kan je tegenhouden men, je bent in een vrij land, je kunt alles je hebt eten, wat ze in afrika niet hebben en je hebt geld, koop daar dumbells mee!
                    Mijn stats: 15 jaar! En jouwne?

Comment

Gewoon gaan sporten enzo man. Weet je hoe moe ik elke dag ben en hoe focked op ik me voel. Vaak is het enige moment van me dag dat ik me lekker voel als ik lekker aan het trainen ben en erna. Ben ik weer blij dat ik geweest ben.
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Hé kijk nou, dat is handig, als je meerdere persoonlijkheden hebt, kun je jezelf adviseren. Dus itsmylife, luister naar hetjongetje! Hij voorziet je van advies op maat.

Comment

Heb hetzelfde maar dan 5 dagen per week, echt moe, maar ook door het trainen vaak dus..

Sowieso beter eten, meer ijzer, ook meer slapen, en als je actiever bezig gaat zijn dan voel je je ook fitter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X