Vermoeidheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vermoeidheid

Beste Leden.

Ik heb tijd bij tijd wel eens een discussie gestart maar ik zit nu bij de kern van het probleem. (attans dat denk ik)

Ik heb 3 dagen in de week last van vermoeidheid daar bedoel ik mee moeite met opstaan moe door de dag heen nergens zin in ect.

Heeft er iemand een idee wat het kan zijn en nog beter heeft er iemand een eventuele oplossing?!?

Zo precies drie dagen? vreemd, of bedoel je geschat ongeveer de helft van de tijd?

Heb je zorgen? Teleurgesteld over jezelf, doelen niet gehaald? Wat eet je zo dagelijks? sport...

nergens zin, is dat dan ook geen zin in sociaal contact of zelfs geen zin in tv kijken of gamen...??

eet je dan ook niet of eet je dan juist meer?
    Wat doe je in de dagen waar je dan wel goed veolt, voel je je dan echt super goed in contrast met die andere drie dagen of is het ook maar mondjes maat?

Ik wil je graag helpen, in hoe verre ik dat kan via dit medium, maar sowieso weten we nog veel te weinig, dus vertel eens wat meer... hoe voel je je precies...

Comment

Caffeinepillen nemen aan het begin van de dag:P
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Je bent nu bij de kern van het probleem?
        Vertel eens?
        Want dat je 3 dagen per week moe bent, vind ik erg vaag.
        Ik vind ook dat je erg veel klaagt, zet je schouders er eens onder, misschien helpt dat wel!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Heb veel last van stresse en slaap je voldoende

Of mis lig het wel aan je voeding?

Comment

of ze overdoet zich bij het trainen en is daarom drie dagen lam...? de drie rustdagen zijn het dan mss? zag in andere topic dat je 3x per week trained... wat is dat dan precies?

Comment

Originally posted by Bolder View Post
              Zo precies drie dagen? vreemd, of bedoel je geschat ongeveer de helft van de tijd?

Jij Wat ik hier mee bedoel is ongeveer

Heb je zorgen? Teleurgesteld over jezelf, doelen niet gehaald? Wat eet je zo dagelijks? sport...
              Op alle bij de andwoorden ja.
              ik blijf maar malen over school, werk en dan lukt het eten niet zoals ik het wil ect...

En het eten opzich als ik me goed voel goed en als ik me niet zo goed voel eet ik niks tot weinig

(en als ik goed eet eet ik 6broodjes met kaas of vlees 500ml vla bord brinta ect maar ik snoep niet rook niet ect)
              nergens zin, is dat dan ook geen zin in sociaal contact of zelfs geen zin in tv kijken of gamen...??
              Meer geen zin in werken stage huiswerk maar wel in niks doen zeg maar

eet je dan ook niet of eet je dan juist meer?
              Wat doe je in de dagen waar je dan wel goed veolt, voel je je dan echt super goed in contrast met die andere drie dagen of is het ook maar mondjes maat?

Ik wil je graag helpen, in hoe verre ik dat kan via dit medium, maar sowieso weten we nog veel te weinig, dus vertel eens wat meer... hoe voel je je precies...

Comment

ok,

maar heel belangrijk, * voel je je in d andere helft van de week echt wel heel goed of ook slechts matig? en met heel goed bedoel ik echt wel dat je op straat in de regen zou gaan dansen en heel impulsief plots vanalles gaat plannen en afspreken en dan de volgende dag het maar laten vooor wat het was?.

* hoe lang is dit al dat je de helft van de tijd leeg of plat of lui voelt?

* slaap je goed?

want met je drie dagen per week kan ik je nergens plaatsen in mijn dsm-vi-tr boekje Wat mss kan is cyclothyme stoornis...

of tewel zoek ik het meteen te serieus en heb je gewoon wat onvree met je huidige levensloop...
                *
                heb je met je stage en je studie het gevoel dat je niet op de juiste plek zit? Ben je blij met je richting? heb je mss faalangst? stel je op de miserabel dagen alles uit en doe je dan alles op de goede dagen?
                Heb je nog steeds nergens zin in nadat je 's ochtends wat gesport hebt en daarna een doushe genomen hebt? of andere dingen, blijft het dus tot dat je gaat slapen?

Comment

het kan ook gewoon dat je geen zin hebt om actief te zijn meeste mensen die vermoeid zijn hebben geen zin om actief te zijn en ik denk dat dat bij jouw ook het probleem is, je kunt zeggen dat dit niet zo is maar geloof me in de meeste gevallen is dit het probleem (je bent toch ook altijd actief als je blij bent dus altijd blij zijn ben je nooit meer moe)
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by itsmylife View Post

(en als ik goed eet eet ik 6broodjes met kaas of vlees 500ml vla bord brinta ect maar ik snoep niet rook niet ect)
                    Ik kan nauwelijks geloven dat jij hier al sinds 2009 zit...

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      Ik kan nauwelijks geloven dat jij hier al sinds 2009 zit...

Hij komt ook alleen maar om te zeuren.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Vermoeiend topic....denk dat het eerder je levenshouding is en je karakter.Bedoel het niet slecht hoor maar komt zo op me over.Iets slachtofferig ofzo.Ik zeg maar wat hoor,ken je verder niet.

Comment

Ik snap het zelf ook niet dat ik na 3 jaar nog zeur, dat ik na 3 jaar nog geen steek verder ben. Sorry dat ik jullie hier me lastig val of ooit lastig gevallen heb.

Groetjes.

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
                            Ik snap het zelf ook niet dat ik na 3 jaar nog zeur, dat ik na 3 jaar nog geen steek verder ben. Sorry dat ik jullie hier me lastig val of ooit lastig gevallen heb.

Groetjes.
                            En nu gaan we in de slachtofferrol, zie ik.
                            Weet je, ik ken je niet. En ik mag dus ook niet over je oordelen, als ik het mis heb, bij voorbaat excuses.
                            Maar ik heb je posts doorgelezen, en ik vind het werkelijk ongelooflijk dat jij inderdaad na 3 jaar nog steeds op dit niveau van mekkeren en klagen hangt.
                            Hoevaak heb je hier geen tips en aandacht gekregen, mensen die met je meedachten, die je advies gaven en wat heb je ermee gedaan? Helemaal niets.
                            Je zanikt gewoon door, je bent moe, je hebt geen energie, je sukkelt maar door.
                            Ik zou inderdaad eens naar een goede dokter gaan, begin bij je huisarts, laat je onderzoeken, je bloed testen en wie weet kan hij je doorverwijzen naar een arts die je kan helpen, een psycholoog wellicht.

ik ga me verder niet meer met je bemoeien, want ik erger me echt verschrikkelijk aan jouw futloze en ruggengraatloze gedrag.

Comment

Ja klinkt mij ook erg als slachtoffer rol,hou ik niet zo van....in mijn ogen zijn dat mensen die leven van andermans energie,net als parasieten.En het houdt ook nooit op.Maar ik reageer alleen op wat ik gelezen heb,want ik ken je niet verders...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X