Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als ik op sta dan zie ik voortaan altijd zwarte vlekken tot het punt dat ik makkelijk 1 minuut niets kan zien (wel grappig de eerste keer raakte ik in paniek omdat ik dacht dat ik blind werd)
ik zit hoog in kh's
en in suikers maar dat blijkt niet te helpen
weet iemand misschien waar dit door komt>?
heeft er mee te maken als je een tijdje ligt en plotseling opstaat. Had er mee te maken dat je evenwichtsorgaan in de war was volgens mij of iets met bloeddruk.
Ik heb het ook wel eens, maar laatste tijd niet. Dan lag ik 15 minuten in bed en stond ik op en dan werd je zicht helemaal zwart en zie je even niets voor enkele seconden en je voelt je gedesorienteerd.
Geen serieus probleem als je het mij vraagt. Als het 1 minuut je zicht ontneemt is het wel erg lang overigens.
Één minuut niks zien is wel vrij extreem, verder is het volgensmij best normaal (paar vrienden van mij hebben er last van, ik zelf niet) dat je even vlekjes kunt zien als je snel opstaat. Bij het squatten heb ik het zelf ook wel eens gehad. Laatst hoorde ik ergens dat het tijdens/na je groeispurt in de puberteit erger kan zijn, de bloedvaten in je benen zouden dan extra groot zijn oid waardoor al het bloed extra naar beneden zakt wanneer je opstaat. Je hebt dan te weinig bloed in je hoofd en ziet dus even zwart.
Kon ook met je ijzer gehalte te maken hebben dacht ik? Kan je makkelijk bij de dokter navragen door je bloed te laten prikken. (bij ijzer tekort had je geloof ik een algemeen lam gevoel).
Ik heb het zelf wel eens na zware oefening in de benen (squat/ lunges/ deadlift), maar een minuut is wel lang. Misschien een keertje naar de dokter.
"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment