blowen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Silk View Post
    Fuck man, dat is echt belachelijk, je wordt er echt niet stonder van.
    zeker wel

Comment

Heb meerdere malen gelezen dat THC de oestrogeen aanmaak bevorderd en dit werkt dus averechts op je testosteron en dus je spiergroei.
      Hierdoor wordt het ontstaan van gyno ook vaak toegeschreven aal het roken van wiet.
      Google die shite

Comment

Originally posted by Silk View Post
        3 gram is trouwens ook mooi overdreven, daar geloof ik dus echt niks van..
        Sukkel je weet niet veel van het leven he

Hoop dat je van AAS en ETEN meer weet !!!
        3 Gr tssssssss rookte 10 zeker toen ik kweekten !
        Had een kei lang verhaal.
        Maar moest het verwijderen van vriendin.(Wel jammer)!!!
        Wil o.a geen politie uitnodigen
        Al komen en zoeken ze toch al 10 jaar LOOZERSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
        En vind de meeste volwassenen toch al kinderen hier
        Die alles toch beter weten
        Maar blowen en BB gaan goed samen !!!
        Maar dan moet je wel niet anders gewent zijn !!!!!
        ps Blowde ketting minstens 10 gr pd grapjas !!!
        Als ik opstond bij de coffie al 2 gram. (4 jointjes).
        Nu 2 gr.
        Want het verschil merk je niet eens meer !!!
        Maar niets wel !!!

Maar ben in 1&half jaar van 84 naar 96 kilo !!!
        En van 23,8% vet naar 7,6%.!!!!!!!!

Dus ben het bewijs dat het goed samen gaat.
        Mits je het gewent bent natuurlijk !!!
        Goeje spierrust vooral met aas !!!
        Hoef geen (bijdehante) opmerkingen.
        Weet zoveel maar laat ook maar

M.V.G Danny ps Acohol is ergste zooi voor lichaam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Vraag je Arts hij zal het onderbouwen.

Comment

Originally posted by Rolla View Post
          Heb meerdere malen gelezen dat THC de oestrogeen aanmaak bevorderd en dit werkt dus averechts op je testosteron en dus je spiergroei.
          Hierdoor wordt het ontstaan van gyno ook vaak toegeschreven aal het roken van wiet.
          Google die shite
          GEK !!!
          WORD STEETS GEKKER HAHAHA
          WAT EEN GROTE ONZIN !!!!!!!

VRAAG JE ARTS GEK !!!

Danny

Comment

Danny je posts zijn niet erg prettig om te lezen, smoor aub wat minder dan zie je mss dat al die hoofdletters, uitroeptekens en nutteloze smillies NIET chill zijn om te lezen. Dank bij voorbaat
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
              Danny je posts zijn niet erg prettig om te lezen, smoor aub wat minder dan zie je mss dat al die hoofdletters, uitroeptekens en nutteloze smillies NIET chill zijn om te lezen. Dank bij voorbaat
              Die gast is volgens mij onder invloed van het een of andere.

Comment

Originally posted by Destron View Post
                Die gast is volgens mij onder invloed van het een of andere.
                Als je zn wartaal probeert te ontcijferen ontdek je dat het niet van het een of andere is, maar van vele tesamen, geen wonder dan
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                  Als je zn wartaal probeert te ontcijferen ontdek je dat het niet van het een of andere is, maar van vele tesamen, geen wonder dan
                  Haha!

OT: Naar mijn mening: kappen met blowen. Het is gewoon niet goed voor je!
                  BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Dannnyboy, wil je me een keertje zo´n joint draaien?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      ten eerst word je er dommer van, is gewoon zo.
                      Bewijs? Er is geen bewijs. Dat het je leervermogen aantast omdat je geen hebt om te leren kan ik inkomen, aan de andere kant is dat een kwestie van discipline. Dezelfde discipline als waarmee je een drankje doet, of een koekje eet. Er zijn ook genoeg mensen die medicinaal gebruiken en er beter door kunnen leren (adhd).

M.b.t. trainen heb ik zelf geen negatieve effecten kunnen ontdekken, al rook ik in het weekend wel wat. 3gr. per dag lijkt me best veel en vooral zonde van je geld.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by danny74 View Post
                        GEK !!!
                        WORD STEETS GEKKER HAHAHA
                        WAT EEN GROTE ONZIN !!!!!!!

VRAAG JE ARTS GEK !!!

Danny
                        What the fuck kerel google die shit, is gewoon zo.
                        En 10 gram per dag, woow ziek vette kerel jij ouwe, je mag van geluk spreken dat je er zo normaal vanaf bent gekomen..... oh wacht

Comment

Long term effect:

Decrease in testosterone levels in men, including the slowing of sperm motility and lower sperm counts.
                          Marijuana -- eCureMe.com

Check gerust google, wiet roken beïnvloed je testo aanmaak negatief en bevorderd de aanmaak van oestrogeen.

Comment

Gewoon afwachten en blijven doordoen, tot ge elke keer als ge blowt hartkloppingen krijgt, dan stopt ge uiteindelijk "zonder moeite", net zoals mij

Comment

Er zijn natuurlijk genoeg negatieve effecten van blowen.
                              je slaapt minder diep, hierdoor moet je langer slapen, hierdoor kan je niet genoeg maaltijden eten per dag.
                              Als je niet stoned bent heb je geen honger dus je gaat blowen om te kunnen eten en een lekker gevoel te krijgen.
                              Daarnaast de sigaretten die je er cadeau bij krijgt is ook niet prettig, maargoed je zit eenmaal in de levensstijl dat blowen erbij hoort met je vrienden.
                              ook al heb je er geen zin in of wil je ermee stoppen kom je toch weer bij je vrienden en er zal er altijd wel 1 zijn die er wel zin in heeft en begint te draaien.
                              Door de geur en de gewoonte sta je een paar minuten later toch buiten met hem te blowen, na 1tje voel je als ervaren blower vrij weinig maar de kick naar meer is nu stuk groter dus draai je er nu zelf 1tje.
                              Na een X aantal is het aangekomen om rustig tv te kijken of met een paar vrienden te game.
                              de tijd vliegt voorbij en je krijgt honger hierdoor ga je troep eten omdat je trek hebt in iets zoets, je draait er nog 1tje en gaat naar huis.
                              Thuis aangekomen ga je nog wat eten en beetje tv kijken, na dit proces ga je naar bed.
                              Je slaapt een stuk sneller maar je komt niet in een diepe slaap omdat je stoned bent.
                              al snel slaap je 8 a 10 uur en word pas smiddags wakker, je gaat naar school/werk en je kan weer van voor af aan beginnen omdat je savonds thuis komt wil je niet meteen gaat slapen dus zoek je je vrienden weer op.
                              nu mag je weer boven aan beginnen met lezen omdat het proces zich herhaald.

natuurlijk is het schadelijk maar het proces blijft zich herhalen.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Mooi gezegd Ijsblok !

Blowen is zeker niet bevorderlijk voor de training, ontwikkeling en voeding ( je eet wel veel maar idd rotzooi )

Probeer sws als je elke dag blowt dit terug te brengen naar een paar x per week , de kick zal wel veel hoger zijn , het lachen kan terug komen en je hebt misschien weer genoeg aan 1 joint !

Alleen zul je je in het begin de dagen dat je niet blowt gaan vervelen.. maar das dan niet anders !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X