Slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Yes, trainingspiek+voedingsstoffen+ rust+ gh verhoging en makkelijker slapen door GABA. Mooi idee toch?

Absoluut, super verhoging en geen externe middelen voor nodig om goed te groeien.
    Ideaal, daarom train ik altijd zo laat mogelijk in de avond.....kort daarna lekker naar bed.....werkt super.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dan zou ik mss toch beter overwegen om 's morgens te gaan trainen ipv van 's middags...
      Ik moet maar een goed uurtje wachten, om 9uur gaan de deuren van de gym open en ik ben thuis om 7u30
      Dan heb ik wel maar 1x profijt van de gh...
      Zou het een groot verschil zijn tov vaste slaap, trainen, korte slaap? en 120min volstaat om mijn lichaam weer gh te doen laten maken? dit is wel weer intersant om te overwegen

Comment

jay cutler vertelde in een intervieuw dat hij ook maar 6 uur slaapt gemiddeld, en voor de wedstrijd soms maar 4 uur... gaf mij best wel veel hoop, ik zit met hetzelfde probleem:P maar dan iets anders, ik kom s avonds mijn bed gewoon niet in:P en lig ik r in, slaap ik niet... soms 5 uur of minder...
        "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by klofijool View Post
          jay cutler vertelde in een intervieuw dat hij ook maar 6 uur slaapt gemiddeld, en voor de wedstrijd soms maar 4 uur... gaf mij best wel veel hoop, ik zit met hetzelfde probleem:P maar dan iets anders, ik kom s avonds mijn bed gewoon niet in:P en lig ik r in, slaap ik niet... soms 5 uur of minder...
          Maar ben jij jay cutler? Die persoon heeft genoeg geld en genoeg tijd. en heeft ook vol zitten spuiten.
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Hahaha, Jay zijn natuurlijke aanmaak van welk steroidhormoon zal inderdaad gewoon nihil zijn. Voor de hcg, test, t3 etc maakt een beetje minder slaap bij hem niet uit. Sowieso zou het ook kunnen dat hij slecht slaapt door al die middelen en toch groeit in plaats van andersom.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Neem wat gaba voor je nap
              Just wondering, hoe verslavend werkt zoiets als je het op dagelijkse basis pakt? Want ik ken nog wel een agonist hiervan die bekend staat onder 'date rape drug' en ook behoorlijk verslavend kan werken - zeker op dagelijkse basis.

Kan natuurlijk ook bullshit zijn wat ik uitkraam, maar bij het exogeen stimuleren/remmen van neurotransmitters zou ik toch voorzichtig zijn.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Verslavend vermogen is mijns inziens gering, hoewel ik wel een cyclerend gebruik zou aanbevelen, en de dosis niet op zou hogen naarmate gewenning optreedt.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

klopt, maar op kleine schaal zou het bij mij ook kunnen werken, wat nog op natuurlijke basis kan zijn
                  ondanks alles wat feit en fictie is, is het per persoon verschillend wat iemand nodig heeft of prettig vindt om te functioneren. de één slaapt 9 uur per nacht, terwijl ik daar ziek van zou worden, als ik dat al zou halen. de ander slaapt een mooie 7,5 uur, wat ik heel graag doe als ik toch iets te weinig geslapen heb. per persoon verschillend:P
                  "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X