Slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slapen

Ik vond hier niet direct een discussie over, dus even een nieuw gestart.

Ik slaap tijdens de week maar 6uurtjes, tijden het weekend probeer ik 8uurtjes te slapen.
    niet zo goed, weet ik ook... Hoe kan ik dit het best opvangen zodat ik toch goed kan groeien?

ahja tijdens de week bedoel ik 4dagen, en ik slaap overdag....

Comment

Originally posted by leek View Post
      Ik vond hier niet direct een discussie over, dus even een nieuw gestart.

Ik slaap tijdens de week maar 6uurtjes, tijden het weekend probeer ik 8uurtjes te slapen.
      niet zo goed, weet ik ook... Hoe kan ik dit het best opvangen zodat ik toch goed kan groeien?
      Meer slapen?

Comment

ahja tijdens de week bedoel ik 4dagen, en ik slaap overdag....
        Hehehe.
        Maar heb je nachtdienst dan ofzo?

Comment

meer slapen,...
          Als dat dan zou lukken, zou ik geen probleem hebben en ook geen nieuw topic geopend hebben he ...

ja vaste nacht, 4nachten/9u1/4
          ik kom maar ten vroegste thuis om 8u
          van 8u30 tot 14u30 slaap ik en tegen 15u30 gaan trainen!
          en dan véél eten en koken en zoveel mogelijk rusten...
          om dan tegen 21u45 op mijn werk te zijn...

Comment

Sja als het niet lukt langer te slapen houdt het op .Maar goed eten en rusten is ook erg goed .

Comment

ik ben nog bezig met een voedingsschema samen te stellen,
              zou het helpen, er rekening mee te houden en meer vetten eten ipv koolhydraten...

ik weet het niet he, vraag maar =D

Comment

meer slapen,...
                Als dat dan zou lukken, zou ik geen probleem hebben en ook geen nieuw topic geopend hebben he ...

ja vaste nacht, 4nachten/9u1/4
                ik kom maar ten vroegste thuis om 8u
                van 8u30 tot 14u30 slaap ik en tegen 15u30 gaan trainen!
                en dan véél eten en koken en zoveel mogelijk rusten...
                om dan tegen 21u45 op mijn werk te zijn...

alles omdraaien......jouw leven is omgedraaid dus dat kan je ook met je trainingstijden doen.
                ga na je werk nog wat eten, rijst oid of neem een flinke shake gemengd met rijstmeel of maizena en ga dan daarna trainen, daarna shake en flink eiwitrijk eten en gaan slapen.
                Dan slaap je een paar uurtjes later, maar kan je wel wat langer slapen.

Of ga gewoon later trainen........dan kan je ook langer slapen.
                Wat je nu doet is trainen, eten, koken en veel rusten.....je kan ook op je gewone tijd gaan trainen, dan puur eiwitten eten en weer gaan slapen een paar uur en dan weer gaan eten en dan rustig aan aan werk denken.....bij deze laatste optie, na de training alleen snelle eiwitten nemen, niks anders en gaan slapen. Pas na het slapen weer gaan eten.

opties genoeg dacht ik zo?
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Of ga gewoon later trainen........dan kan je ook langer slapen.
                  Wat je nu doet is trainen, eten, koken en veel rusten.....je kan ook op je gewone tijd gaan trainen, dan puur eiwitten eten en weer gaan slapen een paar uur en dan weer gaan eten en dan rustig aan aan werk denken.....bij deze laatste optie, na de training alleen snelle eiwitten nemen, niks anders en gaan slapen. Pas na het slapen weer gaan eten.

opties genoeg dacht ik zo?

Wat bedoel je met je gewone tijd gaan trainen?

Ik zit pas in de nacht, anders ging ik ook altijd s' morgens trainen, omdat ik toen de late had (vast regime)

Trainen na mijn werk vind ik super lastig... intensief werk, zowel fysiek als mentaal...

in 2008 heb ik ook een jaar in de nacht gezeten, terwijl mijn 'trainingsbuddy' ploegen deed,
                  bleef ik de ene week van 6u tot 9u wakker zodat we toch samen kosten trainen, nuja de ene dag lukte dat goed en de dag nadien was ik niks waard en had ik ook geen goede training dus dat zie ik niet zitten...
                  en ook als ik dat zou doen zie ik helemaal geen zon meer in deze donkere periode...

ik ga proberen wat langer te slapen en alles een uurtje opschuiven
                  opstaan om 15u30 trainen om 16u30
                  zal wel zien... hoe dat loopt

alvast bedankt voor de optie's

Comment

Pak nog een uurtje na je training. Neem wat gaba voor je nap en zma voor de langere slaap. Gaba maakt relatief snel slaperig+gh piek na de training, zma geeft mij opstartproblemen bij een te korte rust, maar slaap wel dieper (heb zmb, iets andere versie maar die doet wel wat voor me i.t.t. De normale zma).
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gaba?
                      Constantia et labore

Comment

Originally posted by sennebogen View Post
                        Gaba?
                        Gamma-aminoboterzuur - Wikipedia

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Pak nog een uurtje na je training. .
                        dus na de training gaba en dan een slaapje bedoel je?
                        nu lig ik toch altijd al een uur in de zetel

Comment

Gamma-aminoboterzuur - Wikipedia

dus na de training gaba en dan een slaapje bedoel je?
                          nu lig ik toch altijd al een uur in de zetel
                          neenee echt gaan slapen na de training. in de bank of zetel hangen is geen slapen.
                          Gen had het over GH piek,
                          daar kan je heel goed van profiteren, zware training is hogere GH levels, als je voor de training ook een lekkere whey shake neemt, alleen pure eiwitten dan krijg je nog eens een extra verhoging van je GH na de training, ga dan snel na de traning lekker slapen, liefst 90 tot 120 minuten, dan heb je je normale aanmaak van GH ook nog eens........lekker goed herstellen en groeien dus.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Yes, trainingspiek+voedingsstoffen+ rust+ gh verhoging en makkelijker slapen door GABA. Mooi idee toch?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dus gaba zorgt ervoor dat je makkelijker in slaap valt? Zink en magnesium voor de diepe slaap....?
                              Constantia et labore

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X