Acceptatie van het Alles

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kurk View Post
    Ik vind de verwondering die ik lees in ieder geval positief.

Maar ik begrijp ook het onbegrip in de overige berichten, waarschijnlijk omdat de post naar mijn mening bestaat uit een wat ongewone mengelmoes van beginselethiek, Nietzsche's hedonistische paradox en materialisme gecombineerd met een afwisseling van bijzondere stijlfiguren en overdonderende metaforen die naar alle hoop duiden om een levendige fantasie.

Er is al veel over geschreven man, je moet het allemaal even iets diepgaander bekijken. Nu is het naar mijn mening een beetje een
    VIVAforum achtig iets
    Het Verkeerde vraag op het verkeerde forum concept.
    Kunnen we het hier niet over training, voeding en dikke vette spieren hebben?
    Ik denk dat het zo goed is geweest. Mits ik altijd geantwoord word met de (Kentering: bootje omslaan van mijn hoofd men poep maken)KONTering van mijn eigen gedachten. (Dit is iets eeuwigs, de natuur kentert zich ook in tot nieuwe sferen met het scheppen van nieuwe stijlen)

Maw dingen die ik dacht of zei en op en manier weergeven dat ze niet mere fijn zijn. Zoals vuur een vulkaan kan worden. Emotie kunnen misleid worden uitbarstingen te worden en dat zorgt voor kwetsuren boehoe. Van jezelf en andere. Plaag me nauw niet, je plaagt jezelf vliegje(beezelbub, google it geschiedenis).

Mag ik op je schouder huilen en die vlieg vermorzelen. Weet je sommige worden omver geblazen door een tegenwind. Ik ga de hoogte in en leg men hoofd niet neer zelfs niet als ik sterf want dan blijft men ziel mijn kracht weergalmen. (nee dit is geen narcistische waan of nee noem dit niet groot ego. DENK!) Ter land ter zee en in het water. Ja ik heb meerdere werelden. En man oh man.

btw: Als ik zo oud wordt dat men lichaam het niet meer doet dan is er kwetsbaarheid. Maar emotionele kwetsbaarheid is er dan niet zo zeer meer enkel ontroering wanneer iemand je de bus op helpt of met je het straat oversteekt naar de winkel.

Groeten van je opa en oma.
    Last edited by spaake; 16-03-2012, 07:32.
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Nu weet ik t zeker... jij bent echt helemaal van het padje!

Comment

Minder shit gebruiken.

Comment

tl;dr

Comment

Dankje voor al de steun. Gelukkig heb ik enkele biervaatjes aan nieuwe gedachten kunnen helpen.

Comment

Originally posted by spaake View Post
              Als je in mijn pot valt obelix dan ga ik je dat niet kwalijk nemen. Maar dan mag je dat ook niet kwalijk nemen dat ik de haak neerlaat en je aan wal help. Aan wal van wat?

Kort zicht ik? We begrijpen toch waar we naartoe willen. Met wat we doen. Ik dacht dat ik deze mix niet verkeerd was.

Zullen we samen uit die pot klimmen. De obelisx twins zijn een goei team.

Zet hier maar een slotje op. Deze discussie ging over hoe ver je kan gaan in vergeving van mensen, broederliefde en shit. Weet eigenlijk niet waarom ik die reflectie postte. Hoort hier niet thuis. Gesprekken over moraal doe je beter met de persoon zelf.
              Mon cher Idéfixe, je vindt jezelf niet in de vergelijking met anderen en de vraag of je ze dan moet negeren, liefhebben, vergeven of jezelf aan hun moraal moet aanpassen. Dat is deflectie en geen reflectie. Niemand heeft het laatste woord over moraal, ook jij niet. Je bent goed zoals je bent. Zoals je zelf al aangeeft, is dit niet het juiste forum om op zoek te gaan naar jezelf. Curieuze keuze. Succes met je queeste.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                Mon cher Idéfixe, je vindt jezelf niet in de vergelijking met anderen en de vraag of je ze dan moet negeren, liefhebben, vergeven of jezelf aan hun moraal moet aanpassen. Dat is deflectie en geen reflectie. Niemand heeft het laatste woord over moraal, ook jij niet. Je bent goed zoals je bent. Zoals je zelf al aangeeft, is dit niet het juiste forum om op zoek te gaan naar jezelf. Curieuze keuze. Succes met je queeste.
                Net had ik heel wat geschreven. Maar laat dat maar zitten.

Mijn pinguïn is een super saiyan anyway! Ohja en hij breekt weer al eens door het nieuw geverfde plafond.
                Attached Files

Comment

Wat doe jij in je thee gozer? Dat wil ik ook.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    Wat doe jij in je thee gozer? Dat wil ik ook.
                    No carb werkt ook goed lees ik net

Comment

+1 voor dit topic
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                        No carb werkt ook goed lees ik net
                        No carb.. hoe interpreteer je dit.

Mijn formule bestaat nochtans uit 258 cards... but i'm like coca. Won't tell you all. Buy the product!

Comment

wtf heeft dit weer te maken me bodybuilding of fitness...?

zieke geest, verlaat je droomwereld en ga naar de gym...
                          Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Mindgamer, ben je weer terug?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

het gaat hier bijzonder hard los.

wow.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Mindgamer, ben je weer terug?
                                Haha, het lijkt er wel op, alleen klopt zijn aanmeldings datum met het moment waarop mindgamer ons verliet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X