Verslaafd aan anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verslaafd aan anabolen.

Hoor maar bar weinig verhalen hier, over mensen die in de problemen zijn geraakt door deze middelen.

Ik weet dat er zat mensen zijn, of sterker nog dat de meeste mensen er niet beter van geworden zijn<lichamelijk en geestelijk>.

Beetje jammer.

Ben er van overtuigd dat er op deze manier veel mensen en vooral jongeren onnodig naar aas grijpen.

Terwijl ze op de normale manier met enig geduld en toewijding op de lange termiin veel verder zullen komen.

Helaas.

Denk dat het nogal moeilijk is om geestelijk verslaafd aan anabolen te raken, dat geeft echt niet hetzelfde gevoel als een ander soort spuitje
    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
      Denk dat het nogal moeilijk is om geestelijk verslaafd aan anabolen te raken, dat geeft echt niet hetzelfde gevoel als een ander soort spuitje
      Denk jij dat echt?

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
        Denk dat het nogal moeilijk is om geestelijk verslaafd aan anabolen te raken
        Juist wel.

Comment

Dat zou dan inderdaad kunnen komen doordat men het idee krijgt niet meer te kunnen presteren zonder toch?
          Lid van de 200 club

Comment

Precies. Alleen maar willen trainen als men "on" is.

Comment

Ja en omdat ze snel willen groeien, lijkt mij.

Comment

Moet je je zeker niet in vergissen inderdaad. En er zijn genoeg verhalen van gasten die er even het spoor van bijster zijn geweest.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Er zijn zelfs al jongens die doorslaan terwijl ze naturel zijn..
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                    Er zijn zelfs al jongens die doorslaan terwijl ze naturel zijn..
                    Er zijn zelfs al jongens die doorslaan terwijl ze niet eens trainen.....

Comment

Haha true, maar you get the point. Adonis complex?
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Erg genoeg voor diegene die er werkelijk verslaafd aan is.

Kan me best wel voorstellen dat als je on bent fijner trainen is dan off, maargoed heeft naar mijn mening ook een deel met karakter te maken.

Gewoon knallen on of off

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                          Er zijn zelfs al jongens die doorslaan terwijl ze niet eens trainen.....

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik kan me voorstellen dat je na verloop van tijd denkt niet meer vooruit te gaan zonder. Soort placebo effect misschien?
                            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                              ik kan me voorstellen dat je na verloop van tijd denkt niet meer vooruit te gaan zonder. Soort placebo effect misschien?
                              Dan wordt het nu tijd voor mijn eerste kuurtje!
                              Iemand tips?
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X