Verslaafd aan anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevster View Post
    Onzin natuurlijk want ik denk dat ik de razors edge vrijwel probleemloos bewandel. Ik bedoel ik drink weekenden achter elkaar mezelf compleet de hersenpan uit het gehing, gebruik drugs totdat de lagers eruit hangen, kuur wanneer ik zin heb, doe alles wat niet mag, maar stop vandaag op morgen probleemloos met roken en begin weer maanden later als ik zin heb, drink zo een half jaar geen druppel, hoef ook echt niet altijd ON te zijn, bedoel het is niet dat ik niks presteer en niet meer kan trainen zonder, en hoef eigenlijk met alles maar de knop om te zetten en dan is het vergeten. Ik denk dat het maar net er van af hangt hoe sterke geest je hebt. Verslaving is gewoon één grote mindfuck, je hoeft alleen maar jezelf daar van te overtuigen.

Erg interessant onderwerp overigens. Ken genoeg mensen die compleet fucked zijn van juice, booze en tits en die er waarschijnlijk nooit meer uitkomen.

Wow man.. ben dus toch niet de enige met een schakelaar !!

Kan ook complete tijden uit mn dak gaan... en van mn kilo's afkomen :P

Maar je hebt er mensen bij die : Kuren + drinken + drugsen + niet slapen + niet eten

en dan alsnog groeien...

explain it plz ?

Comment

Kwestie van genoeg injecteren en trainen, en niet off gaan.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
        Wow man.. ben dus toch niet de enige met een schakelaar !!

Kan ook complete tijden uit mn dak gaan... en van mn kilo's afkomen :P

Maar je hebt er mensen bij die : Kuren + drinken + drugsen + niet slapen + niet eten

en dan alsnog groeien...

explain it plz ?
        Daar was ik ook een van een tijdje. Ik bleef raar genoeg een hele tijd op gewicht, enkel strakker. Geen vocht meer. Genoeg injecteren weet ik niet, weet wel dat ik destijds op test en tren zat. Kan je wel vertellen dat mijn mind helemaal fucked was, nog steeds beetje is. Dus ga je gang als je denkt dat je een off switch hebt.. lol. Toegegeven.. ik heb uiteindelijk wel de nodige kilo's en hersencellen ingeleverd.

Comment

Originally posted by monster menno View Post
          Hoor maar bar weinig verhalen hier, over mensen die in de problemen zijn geraakt door deze middelen.

Ik weet dat er zat mensen zijn, of sterker nog dat de meeste mensen er niet beter van geworden zijn<lichamelijk en geestelijk>.

Beetje jammer.

Ben er van overtuigd dat er op deze manier veel mensen en vooral jongeren onnodig naar aas grijpen.

Terwijl ze op de normale manier met enig geduld en toewijding op de lange termiin veel verder zullen komen.

Helaas.
          okay
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Daar was ik ook een van een tijdje. Ik bleef raar genoeg een hele tijd op gewicht, enkel strakker. Geen vocht meer. Genoeg injecteren weet ik niet, weet wel dat ik destijds op test en tren zat. Kan je wel vertellen dat mijn mind helemaal fucked was, nog steeds beetje is. Dus ga je gang als je denkt dat je een off switch hebt.. lol. Toegegeven.. ik heb uiteindelijk wel de nodige kilo's en hersencellen ingeleverd.
            Hoe gaat het met de stats nu ^^

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              Hoe gaat het met de stats nu ^^
              Hij leeft!!!!!
              Erg slecht, ik verbaas me er echter wel over hoe snel de kilo's weer terug komen. Maar bij lange na niet hoe ik er eerst voor stond. Maar als het zo door gaat ben ik blij.

Maar hoe gaat het jou? Hoe sta je er nu voor. Je bent helemaal niet meer actief hier?! Why?

Comment

Jullie beide zijn me veel te weinig hier

Comment

en toen was ut still lol
                  We like it

Comment

De fysieke en psychische effecten van testosteron (toegenomen energie, agressie) kunnen een sterk contrast vormen met de dip na de kuur. Ik ken een aantal personen die die jaren naturel hebben getraind maar nu haast het nut er niet meer van zien om zonder aas te trainen, lijkt wel. Maar ik weet niet of dit gelijk te stellen is aan een verslaving...misschien op den duur
                    "I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed"
                    - Nick Diaz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X