Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Maandag ook gestopt met roken, fuck al 2 dagen zwaar depressed... Maarja daar moet je denk ik even doorheen gaan.
Goed gedaan kerel! Na 4 dagen is alle nicotine uit je lijf, na een week is de lichamelijke verslaving voorbij.
Probeer je probleemmomenten te vinden: 's ochtends, na het eten, in de middag pauze op het werk, whatever.
Ga na wat je op zo'n moment voelt en denkt; probeer daar op dat moment eens objectief naar te kijken: Klopt het wel wat je denkt? Zou een peuk je op dit moment echt helpen? Probeer alternatief gedrag aan te leren: Op het moment dat ik zin heb in een sigaret ga ik douchen/een rondje fietsen.
Beloon jezelf daarnaast op vaste momenten die je vooraf afgesproken hebt. Deze manier leef je naar een moment toe en is het makkelijker vol te houden. Uiteindelijk zul je helemaal zonder kunnen. Bijv:
1 week na stoppen ga ik met mijn vriendin uit eten
1 maand na het stoppen ga ik een weekendje weg
Grappig trouwens hoe sommigen reageren. Alsof verslaving een soort aanstellerij is. Sure, je bent er ooit zelf mee begonnen en dat is dom, maar dat betekent niet dat je er ook zonder moeite van af kunt komen.
Twee dagen en dus al 12 euro gespaard. Lekker hoor, hoop het deze keer langer vol te houden dan 6 maanden. Op een of andere manier gaat het daar telkens fout..
Maargoed, het is weer begonnen.
Gewoon een dag het dubbele roken van wat je normaal rookt tot je er goed vies van bent. Dan de volgende dag stoppen. Je stopt t makkelijkste als je er echt afkeer aan hebt!
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Comment