Mijn vader praat tegen zichzelf -.-

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn vader praat tegen zichzelf -.-

Is dit een psychologische aandoening?
    Ik merk dat hij tegen zichzelf praat als hij terug komt van zijn werk / bij het opstaan(wanneer hij denkt alleen te zijn). Het is meestal onverstaandbaar gemompel.

Vind het best eng en zielig tegelijkertijd :s.

Originally posted by ecto View Post
    Is dit een psychologische aandoening?
    Ik merk dat hij tegen zichzelf praat als hij terug komt van zijn werk / bij het opstaan(wanneer hij denkt alleen te zijn). Het is meestal onverstaandbaar gemompel.

Vind het best eng en zielig tegelijkertijd :s.
    Me ouders doen het ook soms om alles op een rijtje te zetten. Anders vraag je het hem gewoon wat hij zegt.

Comment

Een echte schizofreen is nooit alleen...
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

mompelen doe ik ook wel eens, sowhat?
        manier van verwerken en wel heel wat anders dan schizofrenie.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Iedereen praat wel eens tegen zichzelf en ja hardop is dan voor een ander vreemd dus dat doe je dan alleen mss als je alleen bent.

schizofreen is het hebben van meerdere persoonlijkheden dat is iets totaal anders.
          “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Originally posted by BelowZero View Post
            schizofreen is het hebben van meerdere persoonlijkheden dat is iets totaal anders.
            Dat zeggen die stemmen in mijn hoofd ook altijd!
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
              Dat zeggen die stemmen in mijn hoofd ook altijd!
              Als ze het met elkaar eens zijn is er toch geen probleem?
              “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Ik praat al me hele leven tegen mezelf, is ook de enige die je kan vertrouwen in het leven dus is helemaal geen slecht iets hoor?Zou hem lekker laten kletsen
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Mijn stief die lulde ook alleen tegen zig zelf.
                  Meestal als die alleen was of als ik bij hem was.

Hij dee ook van die gebaren derbij met ze hand:P

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                    Mijn stief die lulde ook alleen tegen zig zelf.
                    Meestal als die alleen was of als ik bij hem was.

Hij dee ook van die gebaren derbij met ze hand:P
                    Phil Collins - Another Day In Paradise - YouTube
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Haha, dat doe ik ook weleens. Meestal "zogenaamd" tegen de honden, maar ik weet zelf wel beter.
                      (Ach, ik leef in mijn eigen wereld, maar dat geeft niet....ze kennen me daar. )
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Heb ik toch altijd in de veronderstelling geleefd dat praten tegen jezelf normaal was . Zolang hij niets mompelt over gevaarlijke dingen die hij wil uitspoken, zou ik er niet op letten. Ik denk dat hij even zijn harde schijf aan het herinrichten is na een drukke dag. Met praten vertraag je het denkproces zodat je alles gemakkelijker op een rijtje krijgt.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                          Heb ik toch altijd in de veronderstelling geleefd dat praten tegen jezelf normaal was . Zolang hij niets mompelt over gevaarlijke dingen die hij wil uitspoken, zou ik er niet op letten. Ik denk dat hij even zijn harde schijf aan het herinrichten is na een drukke dag. Met praten vertraag je het denkproces zodat je alles gemakkelijker op een rijtje krijgt.
                          dat verklaard een boel, mijn vrouw praat de hele dag door

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            dat verklaard een boel, mijn vrouw praat de hele dag door
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

"ecto" lol masterlijke naam

waarom vraag je het hem niet gewoon...? waarom die dat doet dan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X