2 bakken kwark? als je 2 x 500 gram eet mag ik hopen dat je toch flink veel water drinkt
erg moe en hongerig
Collapse
X
-
Ik weet dat dat veel is kan ook wel eens 3x 3gr zijn maar iedergevsl heb ik het idee dat meer nemen, meer werkt voor mij.
2 bakken kwark per dag lijkt mij niet verkeerd hoor.
Goeie bron van eiwit dacht ik zo.
Halfe sochtends, halfe rond 4 a 6 en een hele voor slapen.
Ik drink gemiddeld 4 liter water per dag
Even zo uit me hoofd hoor, 3600 kcal zit ik nu op.
3200 is onderhoud +400 voor bulk is 3600.
Eiwit vvm x 3 is iets van 240gr.
en de rest weet ik echt zo ff niet uit hoofd.
(40 30 30)
Ben op me werk voedingsschrma heb ik thuis op de pc.
Anders had ik het je precies kunnen vertellen.Train Insane Or Remain The Same.
Comment
-
Dan denk ik dat dat dat wel eens een oorzaak zou kunnen zijn.
Krijg de laatste tijd ook vaker te horen dat ik heel bleek in het gezicht word, en ik kauw weer veel op mijn lip en wangen, dit doe ik meestal als ik te veel aan me hoofd heb en te druk maak over dingen.
Maar zelf heb ik niet echt het idee dat ik heel gestresst ben ofzo.Last edited by JwvdM; 25-06-2013, 19:07.Train Insane Or Remain The Same.
Comment
-
Originally posted by JwvdM View PostIk weet dat dat veel is kan ook wel eens 3x 3gr zijn maar iedergevsl heb ik het idee dat meer nemen, meer werkt voor mij.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by JwvdM View PostDan denk ik dat dat dat wel eens een oorzaak zou kunnen zijn.
Krijg de laatste tijd ook vaker te horen dat ik heel bleek in het gezicht word, en ik kauw weer veel op mijn lip en wangen, dit doe ik meestal als ik te veel aan me hoofd heb en te druk maak over dingen.
Maar zelf heb ik niet echt het idee dat ik heel gestresst ben ofzo.
Kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit hoor17 Jaar 190CM 76KG
Comment
-
Nee klopt, is ook niet erg snugger maar goed. Hoe zou ik het volgens jou moeten doen dan?er zijn eigenlijk een aantall dingen waar ik me steeds druk over maak , en meestal als ik me ergens druk over maak kan ik dat heel slecht los laten en pieker ik er de hele dagen over.+ dat ik bij veel dingen de lat veel te hoog legMaar het zal vast niet alleen daar door komen?Train Insane Or Remain The Same.
Comment
-
Originally posted by JwvdM View PostNee klopt, is ook niet erg snugger maar goed. Hoe zou ik het volgens jou moeten doen dan?er zijn eigenlijk een aantall dingen waar ik me steeds druk over maak , en meestal als ik me ergens druk over maak kan ik dat heel slecht los laten en pieker ik er de hele dagen over.+ dat ik bij veel dingen de lat veel te hoog legMaar het zal vast niet alleen daar door komen?
Ik zou zeggen ga toch naar de dokter, of ga met psycholoog praten als dat dingen zijn die je bezig houden
Je lichaam wil bijvoorbeeld ook terug naar de staat waar het zich goed bij voelde, het kan zijn dat je dat ziet veranderen en je daar weer zorgen over maakt en dan slecht traint of eet, als je zeker weet dat je voedingsschema op orde is, eet dan toch op wat je moet op eten.17 Jaar 190CM 76KG
Comment
-
Ik heb ooit al bij een psychiater gelopen en schoot er niks mee op helaas, werd er uiteindelijk alleen maar meer gestresst van had ik het idee.
En het is ook nog eens duur.
Hoe bedoel je dat met veranderen van het lichaam?
Ik weet haast wel ckr dat ik een goed voedingsschems heb.
( er ksn natuurlijk altijd wat verbeterd worden, maar ik ben geen prof.. )Train Insane Or Remain The Same.
Comment
-
Originally posted by JwvdM View PostIk heb ooit al bij een psychiater gelopen en schoot er niks mee op helaas, werd er uiteindelijk alleen maar meer gestresst van had ik het idee.
En het is ook nog eens duur.
Hoe bedoel je dat met veranderen van het lichaam?
Ik weet haast wel ckr dat ik een goed voedingsschems heb.
( er ksn natuurlijk altijd wat verbeterd worden, maar ik ben geen prof.. )17 Jaar 190CM 76KG
Comment
-
Nee, daar heb ik niet zo veel problemen mee aangezien ik nu een lager vetpercentage heb.
Ik zal even zien of ik een x bij de dokter langs kan.
Kan het altijd even laten checken
Het is niet echt slaap tekort, want ik richt altijd op minimaal 8 uur slaap.
Maar als ik wakker word ben ik nog erg moe en duurd het lang voor ik echt wakker ben, en dan duurd het ook niet lang voordat ik weer moe ben.
Ook heb ik heel vaak honger en ook vooral zin in de verkeerde dingen.
Ok dutchpride ik ga even kijken wat voor middelen dat zijn.
Heb jij er ervaring mee?
Asn de creatine ligt het niet, neem dat pas sinds gisteren.
En het probleem speelt zich al langer af.
Enige tips over hoeveel en wanneer creatine nemen?
Ik heb ethyl eshter vsn b&fTrain Insane Or Remain The Same.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment