deo na het trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deo na het trainen

Ik ben eigenlijk benieuwd of jullie deo spuiten voor en of na het trainen.
    Bij mij op de sportschool valt het mij op dat juist de nieuwelingen veel deo spuiten voor en na het trainen. Vaak zie ik ook dat zij die niet doucen heel veel deo gebruiken en zeker op de vrijdagavond omdat ze gaan stappen. En een grietje willen scoren. Zal niet meevallen denk ik want welk grietje wil nou een knul die stinkt naar zweet en deo?
    Ik zelf gebruik heel weinig deo. Na doucen uitraat.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Gebruik geen deo, niet voor en niet na. Ben geen zweter. Alleen bij deadlifts ofzo wil ik nog wel eens een regenbui (een paar druppels) van mijn voorhoofd wissen, maar ik ga niet stinken ofzo. Neem wat te drinken, ga naar huis en douche daar. Vind die douches in de sportschool maar niks.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Na het trainen onmiddellijk naar huis en daar douchen. Ik gebruik enkel deo s'morgens vroeg voor naar het werk te gaan.
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Ik doe gewoon sochtends na het douchen deo en na het sporten douche ik op de sportschooll en gebruik daar deo.
        Bij ons zijn er van die vieze gasten die na een kickboksles als je dus zeiknat bent deo spuiten en zo doorgaan naar de kroeg.

Comment

Ik deo altijd na het douchen.

Dus dat is s'ochtends en na het trainen en op niet trainingsdagen ook s'avonds.
          Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Voor de training neem ik nooit deo, ik stink liever naar zweet dan naar zo een smerige deo-zweet lucht. En in de sportschool mag je naar zweet stinken..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

idd deo zweet mix is meestal nog ranziger

vooral zoon goedkoope AXE spray more pay more

Comment

Deo neem ik smorgens na het douchen en als ik klaar ben met trainen douche ik ook daar (bij ons zijn echt super douche's ) en ook deo
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Ik doe gewoon sochtends na het douchen deo en na het sporten douche ik op de sportschooll en gebruik daar deo.
                  Bij ons zijn er van die vieze gasten die na een kickboksles als je dus zeiknat bent deo spuiten en zo doorgaan naar de kroeg.
                  Echt goor is dat. Enkelingen bij ons puiten een halve bus leeg onder de zweetoksels. gatver.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

ik gebruik altijd deo voor het trainen, maar dan in roller dat geeft het voordeel dat ik niet zo ga stinken naar deo en zweet lucht. en na trainen direct in de douche bij ons in de gym, je betaald er toch voor dus waarom zou ik daar dan niet douchen.

greetz
                    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Ik douche s'morgens en na het trainen. Na het douchen gebruik ik een deo.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by harold View Post
                        Voor de training neem ik nooit deo, ik stink liever naar zweet dan naar zo een smerige deo-zweet lucht. En in de sportschool mag je naar zweet stinken
                        Nieuw zweet stinkt helemaal niet. Pas als de bacterien er mee aan de haal gaan gaat het stinken. Met andere woorden als je gewoon regelmatig je hygiene bijhoud hoef je helemaal niet te stinken. Deo of geen deo.

Mensen die stinken naar zweet in de sportschool vind ik ronduit aso's.
                        Last edited by Heineken; 08-01-2008, 17:55.
                        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Ik gebruik nooit deo. Ga elke dag onder de douche 's ochtends en was dan altijd mijn oksels met ph neutrale zeep.

Tijdens het trainen zweet ik wel gewoon, maar geen zweetlucht. En, ja ik heb het ook wel eens gevraagd aan anderen, maar nog nooit iemand gehad die zweet rook.

Veel deo's bevatten aluminium wat niet echt goed voor je is. Ook via de huid worden stoffen opgenomen. Zeker bij vrouwen bestaan er relaties tussen aluminium in deo en borst************************. En ja, mannen kunnen ook borst************************ krijgen.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Voor de training niet. Ik douche me altijd wel bij de gym. Het zijn prima douches daar en om zo bezweet op de fiets te gaan, vind ik ook niet wat (ik zweet wel altijd behoorlijk veel).

's morgens en als ik weg ga, gebruik ik wel deo/luchtje.
                            Vind een zweetlucht maar nix hoor
                            Trainingslog Farmboy:

Comment

@ KIR, dat bericht is al oud, en ontkracht door de k-ankerstichting.
                              Life's what you make it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X