Ik doe in de ochtend deo op. Na het sporten douche ik niet en doe ik geen deo op, eerst even uitzweten en daarna pas thuis douchen en deo. Bij mij zie ik het nut niet om na het sporten meteen te douchen, bij mij stopt het zweet niet snel en ben ik na het douchen weer nat. Schiet niet op.
deo na het trainen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
he
Originally posted by GeneralIx View PostGebruik geen deo, niet voor en niet na. Ben geen zweter. Alleen bij deadlifts ofzo wil ik nog wel eens een regenbui (een paar druppels) van mijn voorhoofd wissen, maar ik ga niet stinken ofzo. Neem wat te drinken, ga naar huis en douche daar. Vind die douches in de sportschool maar niks.
als jij niet zweet ,is je training ook niks1!!!!
een sporter die niet zweet ,heb ik nooit van gehoord.
Comment
-
Originally posted by farang View Postals jij niet zweet ,is je training ook niks1!!!!
een sporter die niet zweet ,heb ik nooit van gehoord.
De een zweet gewoon sneller dan de ander!
Ik weet hoe General traint en da's behoorlijk goed!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
tjes
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWat een onzin! Transpiratie zegt niks over trainingsintensiteit!
De een zweet gewoon sneller dan de ander!
Ik weet hoe General traint en da's behoorlijk goed!
transpiratie zegt niks over trainingsintensiteit,man man man wat en domgelul kerel sorry hoor, dan weet ik al dat je heel weekjes bent.
kun jij en goede pomp krijgen zonder te zweten.
leg me dat ens uit
Comment
-
@ Farang
Hahaha, grapjas. Denk dat je mond groter is dan je training hard. Je hebt mensen die zo vet zijn dat ze zonder training al zweten, en mensen die zo fit zijn dat ze niet kapot te krijgen zijn. Zweten zegt dus weinig over de inspanning. Nu zou het wel heel arrogant zijn om te zeggen dat ik in de laatste categorie val, maar ik durf toch wel degelijk te stellen dat ik heel behoorlijk train, en dat ik daarbij niet zweet als een olifant is een voordeel, geen nadeel.Last edited by GeneralIx; 15-01-2008, 18:06."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ Farang, Ik stel voor dat jij maar is een foto laat zien van JOUW training resultaat, want volgens mij ben je niet meer dan een:"....."
(eerst die foto maar is zien)
Makkelijk He? Andere AfkrakenIf you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Comment
-
Ik heb zo maar het vermoeden dat farang een enorme grote gast is.
Maar toch zou ik graag fotos willen zien.
@ophaler heb je dan samen met generalix getrained anders kun je er weinig over zeggen lijkt me, niet dat ik anders denk ik geloof ook wel dat ie hard traint maar hoe weet je dat nou?
Comment
-
We praten wel eens op msn over trainingen, vandaar waarschijnlijk. Echt fysiek is hij er nooit bij geweest, maar wie weet verandert dat nog eens."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@general: waar train jij dan? Omdat er Knegsel/rotterdam staat..één van de twee is niet zo ver van mijn gezellige dorp in NB namelijk :P
On topic: ik woon twee straten van de sportschool, douche lekker thuisAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment